CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Beastmaster BX Carp Float / FOX Stalker.
10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
Hallo Heren, Wil graag een nieuwe hengel gaan aanschaffen voor het penvissen. Zit nu in twijfel tussen de Shimano Beastmaster BX Carp Float en de Stalker van FOX. Hebben jullie enige idee wat de breekpunt is waardoor de ene hengel net beter is? Hoor het graag van jullie!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
de fox stalker is volgens mij een hengel voor het stalken en korter zodat je ze overal kan achtervolgen en die buigen niet als een penhengel de carp float is wel voor penvissen en ik zou die nemen als je echt wil penvissen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
Lol het is natuurlijk wel de stalker float
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
sorry, dat stond er niet |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-7-2012(UTC) Berichten: 14
|
Hoi Rick,
Ik vis nu zelf twee jaren met de Beastmaster BX carp float. Deze hengel bevalt me prima en toch is er een reden dat ik op den duur een andere hengel ga aanschaffen. De ogen aan de hengel staan me niet aan. Ik wet van mezelf dat ik niet al te zuinig met mijn materiaal om ga en daar zijn deze ogen niet geschikt voor, ze willen dan nog wel eens wat verbuigen. Daarnaast vind ik de ogen ook aan de kleine kant.
|
|
|
|
|
Jan van der Wal schreef:Hoi Rick,
Ik vis nu zelf twee jaren met de Beastmaster BX carp float. Deze hengel bevalt me prima en toch is er een reden dat ik op den duur een andere hengel ga aanschaffen. De ogen aan de hengel staan me niet aan. Ik wet van mezelf dat ik niet al te zuinig met mijn materiaal om ga en daar zijn deze ogen niet geschikt voor, ze willen dan nog wel eens wat verbuigen. Daarnaast vind ik de ogen ook aan de kleine kant. Bedankt heren! voor jullie reactie mijn keuze is gemaakt ik ga voor de Fox Stalker Float 3.60M 1.5 LB
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb net voor de vakantie aan de FOX warrior 13"" (3.90 m) 1,5 Lbs gekocht met kurken handvat en ik moet zeggen dat ik dit een zeer prettige hengel vind. Is volgens mij een éénmalige uitgave van deze hengel. Hij staat ook niet in het boek van FOX 2012. Maar vraag je hengelsportwinkel hier eens naar. (99,95 euri) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Hallo Heren, Gister heb ik bij www.raven.nl in mijn woonplaats de Fox Stalker Float gekocht in de 25% korting uitverkoop. TOPPER!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-7-2012(UTC) Berichten: 14
|
Altijd leuk, die 25% korting op bepaalde koopavonden!
Veel plezier er mee!
|
|
|
|
|
Jan van der Wal schreef:Altijd leuk, die 25% korting op bepaalde koopavonden!
Veel plezier er mee! Echt wel ! Super!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Beastmaster BX Carp Float / FOX Stalker.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.