CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nieuwe hengels erg blij mee!! Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
@ jordi, wat voor hengels zijn dat? Hier nog een foto van mijn setje De linker hanger hangt zo omdat ik hiermee met de slappe lijn viste maar dat ging bij de rechter hengel niet omdat ik hiermee tegen obstakels viste PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Het is de spro stiletto carp. Een mooie hengel en morgen voor het eerst testen.
Mvg; Jordy Paauw |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Pascal. Ik zie dat jij de braid spoelen gebruikt maar hier nylon op hebt. Hoeveel meter nylon kun je hier op kwijt?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
mijn setje. ronalddehoog heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
Prachtig setje Ronald! Hoe bevallen de FOX m+ piepers. (ben van plan ze ook te gaan halen)
Groetjes Jordy |
|
|
|
|
Erwin schreef:@Pascal. Ik zie dat jij de braid spoelen gebruikt maar hier nylon op hebt. Hoeveel meter nylon kun je hier op kwijt? Pfoehh Goede vraag... Toch wel rond de 180-200 meter, maar vis toch nooit meer dan 80 meter dus vond het genoeg, heb wel 30 honderste lijn erop van p-line, Helaas toch maar weer nieuwe lijn gaan kopen want vind die p-line maar niks krult veel te veel |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
PascalP schreef:Erwin schreef:@Pascal. Ik zie dat jij de braid spoelen gebruikt maar hier nylon op hebt. Hoeveel meter nylon kun je hier op kwijt? Pfoehh Goede vraag... Toch wel rond de 180-200 meter, maar vis toch nooit meer dan 80 meter dus vond het genoeg, heb wel 30 honderste lijn erop van p-line, Helaas toch maar weer nieuwe lijn gaan kopen want vind die p-line maar niks krult veel te veel ''krult teveel'' draad er verkeerd opgezet? want dat gaat ook heb ik gehoord
|
|
|
|
|
offtopic:
neehoor mooi vlak gelegt en laten rollen in het doosje, zo moest hij erop worden gedraait, maar een vriend van mij heeft de draad ook en heeft hetzelfde probleem, wanneer er een karper aanzit en hij gaat door het wier, dan tel er maar op dat je er weer een stuk lijn af kan knippen:(
|
|
|
|
|
|
Jordy Paauw schreef:Prachtig setje Ronald! Hoe bevallen de FOX m+ piepers. (ben van plan ze ook te gaan halen)
Groetjes Jordy Heb die piepers nog niet erg lang, maar ik ben er heel blij mee! Geven een goed hard geluid en ze ook gevoelig genoeg voor mijn visserij. Ik vind het topdingen. Vooral dat aan/uit knopje aan de voorkant vind ik erg makkelijk! Had ik eerst niet. |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Jordy Paauw schreef:Prachtig setje Ronald! Hoe bevallen de FOX m+ piepers. (ben van plan ze ook te gaan halen)
Groetjes Jordy Heb die piepers nog niet erg lang, maar ik ben er heel blij mee! Geven een goed hard geluid en ze ook gevoelig genoeg voor mijn visserij. Ik vind het topdingen. Vooral dat aan/uit knopje aan de voorkant vind ik erg makkelijk! Had ik eerst niet. Zijn ze waterdicht? want bij mijn vorige fox beetmelders was dit niet |
|
|
|
|
|
PascalP schreef: Zijn ze waterdicht? want bij mijn vorige fox beetmelders was dit niet
Volgensmij heb ik met deze piepers nog niet met regen gevist. Dus ik zou het niet weten, mag aannemen van wel? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn beginners setje
|
|
|
|
|
Waterdicht is bijna elke beetmelder, zelfs een paar van 7 euro waar ik mee begon deden het altijd hoe hard het ook regende. Ziet er mooi uit die pieper en ga hem denk ik over een paar weken halen.
Mvg; Jordy Paauw
|
|
|
|
|
Jordy Paauw schreef:Waterdicht is bijna elke beetmelder, zelfs een paar van 7 euro waar ik mee begon deden het altijd hoe hard het ook regende. Ziet er mooi uit die pieper en ga hem denk ik over een paar weken halen.
Mvg; Jordy Paauw
Veel zeggen dat ze waterdicht zijn maar er zijn er toch wel degelijk die eronder lijden als het regent, Mijn vorige fox warrior beetmelder gingen heel zacht piepen als het regende |
|
|
|
|
|
Ohh ja das wel minder.. Deden ze het allebei?
Mvg; Jordy Paauw |
|
|
|
|
Jordy Paauw schreef:Ohh ja das wel minder.. Deden ze het allebei?
Mvg; Jordy Paauw Jep, zelf een keer een nieuwe gekocht en die deed het ook maarja. Hopen dat het bij de nieuwe fox beetmelders niet zo is he |
|
|
|
|
|
Nee dat is niet te hopen. Denk dat wanneer ze vaker meldingen hiervan hebben gekregen dat ze er inmiddels al wat aan hebben gedaan.
Mvg; Jordy Paauw |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
ik heb 3 mxjes en die hebben toch wel de nodige liters water over zich heen gehad! zelfs een keer kopje onder gegaan geen enkel probleem! nu liggen ze al mooi 2 jaar netjes in een kist te drogen.. zonde eigenlijk he heb al 100x gezegt dat ik ze op marktplaats zou zetten maar dat zoek ik gewoon nie haha dus als iemand wil
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.