40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste colléga's, Ik vertrek 24 augustus voor een week naar Canal du midi. Eigenlijk is het gewoon een vakantietrip, we hebben er een boot afgehuurd en zouden zo het kanaal afvaren. MAAR natuurlijk gaat er visgerief mee b de bedoeling is om elke nacht wnn we zijn aangemeerd op karper te vissen vanuit de boot. Heeft er mss iemand tips voor dit kanaal? groetjes, louis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
weet er mss iemand of je er mag nachtvissen?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Mischien een brutale vraag maar wat kost dat eigenlijk een weekje zon boot afhuren? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
Louis,
ook eens een boot gehuurd en gevist op dat kanaal. Vissen is niet zo spannend hoor. Zowiezo altijd even langs de overlopen met een peil loodje en een onevenheid zoeken. Ik visde altijd een hengel onder de kant en zeker één in het midden omdat daar de mooiste vis vandaan kwam. Overdag ook vis gevangen tussen de langskomende boten.
succes en geniet ervan.
|
|
|
|
|
@ronald: zie pm @henk: dat boekje moet ik me dringend aanschaffen @robin, bedankt man
|
|
|
|
|
Zo gisteren terug aangekomen van de reis. jammer genoeg heb ik niet veel kunnen vissen, slechts 1 nachtje. wel 4 aanbeten gehad waarvan er 3 verzilverd fotos volgen in vangsten topic
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Geen slecht resultaat voor één visnacht Louis
|
|
|
|
|
ik kan niet klagen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.