logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
wes100005  
#21 Gepost : maandag 13 augustus 2012 21:59:38(UTC)
wes100005

5 ponder

DavidT schreef:
Info op de site van ECG is genoeg om niet te boeken. Ik weet niet hoe je er bent terecht gekomen maar als dat via ECG gegaan is ....... iets met schuld en bult. Je lekker laten maken door een vijver van 0,6 ha met meerdere 20 kilo vissen. Niet eens

Blokhut met straattegels staat overigens duidelijk gefotografeerd op de site.

Goede vissers? Breede lachd
ik heb dit niet via die site gedaan maar recht streeks bij hem dit heeft ook niks met de vangst te maken ik heb al mooie resultaten geboekt en dat ik niet genoeg informatie had is zeker juist maar maakt dat alles goed wat hij doet
mike.l  
#22 Gepost : maandag 13 augustus 2012 22:05:17(UTC)
mike.l

15 ponder

Als je een beetje op internet had gezocht naar info over dit water, had je zowiezo niet geboekt daar.
Over de vissen die daar zitten is ook al genoeg geschreven.
wes100005  
#23 Gepost : maandag 13 augustus 2012 22:07:32(UTC)
wes100005

5 ponder

mike.l schreef:
Als je een beetje op internet had gezocht naar info over dit water, had je zowiezo niet geboekt daar.
Over de vissen die daar zitten is ook al genoeg geschreven.
ik had wel beetje gezocht op het werk had eigenlijk maar 1 negatief verhaal gelezen hans fatasist of zo iets maar da was van 2009 ook heb ik hier op de site info gevraagd maar niemand gaf reactie dus twijfelde ik en ben ik toch gegaan dikke fout dus maar nu heb ik er ook veel uit geleerd je kan blijkbaar niemand vertrouwen en op zen woord geloven
Lodewijk  
#24 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 11:59:46(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hulde marc voor je opmerking dat mensen even willen rossen op een betaalwater. (Y)
en wat is een goeie visser??
want vaak is dat nou net niet de goeie instelling om naar een water toe te gaan.
een betaalwater bied je meer kans op een vis
het bestand is bekend
de service
je zit veilig
en bovenal het belangrijkste....... HET VAKANTIE GEVOEL!!!
al dit bij elkaar opgeteld maakt het voor de meeste altijd een geslaagde week

'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
wes100005  
#25 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 04:55:29(UTC)
wes100005

5 ponder

http://www.karperwereld....pic.php?f=39&t=70315
nog iemand die blijkbaar niet tevreden was daar vorig weekend
hij spreekt zelfs van uitwerpselen en zo van die dingen
over de hygene gesproken op hengelo
subarufreak  
#26 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 22:30:37(UTC)
subarufreak

Nieuwe uitzetting

goh wat kijk ik hier toch "NIET" van op .

ook ik ken de eigenaar in kwestie ( heb zelfs met hem samen gewerkt ) en al in die periode merkte ik al dat er bij deze persoon toch aardig wat steekjes los zaten als het om vissen gaat ( en dan te bedenken dat we samen werkte in een hengelsport keten) hahahahahahaaha
hoevaak ik wel niet ellende van hem moest oplossen door dingen die hij verkocht had of had aangesmeerd waar mensen helemaal niks aan hadden of niks mee konden , omdat meneer er zulke goedde resultaten mee had gehad of wat dan ook ( hij viste notabene zelf niet eens in die tijd ) hahaahaha

dus toen ik er lucht van kreeg dat ze samen dit hadden opgezet (hij en zijn vrouw) wist ik gewoon dat het niet lang zou duren voordat dit soort dingen zouden gaan gebeuren, immers weet ik door en door wat een vantast hij is .
ik vind het alleen zo jammer dat eerlijke en normale vissers en mensen er de dupe van worden , ik raar dan ook iedereen aan met dit soort dingen GA EERST KIJKEN VOOR JE BIJ ZOIETS ZOMAAR BOEKT en woon je echt tever weg om tegaan kijken probeer dan zoveel mogelijk info in tewinnen , het zei google kaperfora's etc etc want nu blijkt wel weer dat sommige mensen NIET te vertrouwen zijn (jammer genoeg)

grtzz

ronald308  
#27 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 22:41:56(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Mensen hebben jullie ook een site waar ik die put eventueel zou kunnen zien?
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
ronald308  
#28 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 22:52:01(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Ja heb het gezien,nou sorry hoor maar zou hier niet vanuit belgie helemaal heen rijden om er te vissen is toch wel aardig klein.Ken zat camping met grotere {vijvers}
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
remon v wanrooij  
#29 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:31:04(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Ik snap sowieso niet dat mensen zo veel geld neer leggen om een paar vissen te vangen vangen in Nederland.
Er zijn zo veel gratis alternatieve om grote bakken te vangen in ons kleine kikkerlandje.
En het argument van veilig blabla snap ik ook niet, je kiest tevens zelf je visstek bij openbare wateren.

Dat terzijde is het wel een zuur verhaal. Maar tevens ook een klein beetje aan je eigen te danken. De fotos van de locatie spreken boekdelen.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (8)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.