25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ik zou graag eens willen weeten of er iemand mij iets meet kan vertellen over MTC BAITS . of dat er mensen zijn die er al ervaaring in hebben wat smaaken en prijsen betreft van freezerbaits en visvangsten . het zou en nederland firma zij wand ik heb het hier in belgié nog niet gehoort of gezien maar aangezien ik niet ver van de grens van hulst woon heb ik het vandaag opgevangen .
alvast bedankt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
MTC Baits is een aardig bekende jongen hier. Er is al het nodige geschreven hier op het forum en op andere site over hun aas. Het is prima aas wat mede ontwikkeld wordt door aasgoeroe Mitsz van der Kamp. Wij gebruiken MTC aas voor onze carpcam en sommige crewleden gebruiken ze ook voor hun eigen visserij met goede resultaten.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
en is het een instant bol of is het meer voor voercampagne? mij is verteld da ze beeter zijn dan pro-line ma volgen ik op de site kan zien zijn ze wel en pak duurder ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Een instantbol denk ik meer. Dat ze duurder zijn dan proline heeft temaken dat er meer kwaliteit ingredienten en voedings stoffen in worden gedaan. Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 augustus 2012 20:01:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
instant is wel intresant dan hoef ik nie ineens kg's te bestellen om ze eens te testten . dus volgens julli wel een echte aanrader ali. dan denk ik da ik voor : GLM All Season of Black Bait XL ga gaan of wel alle 2
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Volgens mij is er ook een Belg, Benoit, zijdelings bij betrokken bij MTC.
Afhankelijk van je portemonnaie kan je praten over geschikt voor voorvoeren of instant. Zou best een lange termijn voercampagne willen beginnen met bijv. Solution maar dan blijft er weinig over voor andere leuke zaken in het leven.
Ik vis met een baitdesign bolletje. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.