5 ponder Lid sinds: 1-7-2011(UTC) Berichten: 23
|
mooi werk dat de wedstrijd is volgeboekt, lijkt buiten trouwens wel herfst. haha
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
nog iets meer als een maand en dan is het zover. b
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
nou ik ben er klaar voor, zoals elk jaar heb ik voor de wedstrijd nieuwe molens , nieuwe hengels , nieuwe tent, en natuurlijk nieuw ass.. shit ik koop teveel zooi.. en elk jaar vang ik nog steeds niks.. en toch meedoen.. zou wel door de sfeer en achteraf die vette BBQ natuurlijk.. dus aan de weer en visgoden heb ik dit jaar een verzoek.. zon en vis op mijn stek graag.. |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
|
volgens het ad is de zomer in aantocht, nou dat mocht dan gvd ook wel eens haha, twentekanaal zal zo langzamerhand wel de twentezee zijn
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dimitrie1975 schreef:nou ik ben er klaar voor, zoals elk jaar heb ik voor de wedstrijd nieuwe molens , nieuwe hengels , nieuwe tent, en natuurlijk nieuw ass.. shit ik koop teveel zooi.. en elk jaar vang ik nog steeds niks.. en toch meedoen.. zou wel door de sfeer en achteraf die vette BBQ natuurlijk.. dus aan de weer en visgoden heb ik dit jaar een verzoek.. zon en vis op mijn stek graag.. wat voor tent heb je gekocht dimi?? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Dimitrie1975 schreef:nou ik ben er klaar voor, zoals elk jaar heb ik voor de wedstrijd nieuwe molens , nieuwe hengels , nieuwe tent, en natuurlijk nieuw ass.. shit ik koop teveel zooi.. en elk jaar vang ik nog steeds niks.. en toch meedoen.. zou wel door de sfeer en achteraf die vette BBQ natuurlijk.. dus aan de weer en visgoden heb ik dit jaar een verzoek.. zon en vis op mijn stek graag.. wat voor tent heb je gekocht dimi?? die heb jij al gezien ron, ik heb die fox eclipse 1 man 2011/2012 model en dan die trakker slx v2 2 man voor als het vrouwke mee wilt.. en heb dan ook nog een fox brolly fx60 system gekocht voor de korte sessies.. dus eigenlijk teveel zooi Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 12:26:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Let op de rits van die eclipse Ik had daar bij de mijne problemen mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Aankomende week de laatste boodschappen ophalen. Dan vrijdag de auto zo vol mogelijk pakken en op naar tukkerland.
|
|
|
|
|
ik hoop dat de pizzaboer zijn scooter heeft afgetankt, en dat de biercentrale zijn kratjes flink koud heeft staan. het wordt superweer!!
|
|
|
|
|
het wordt absoluut korte broeken weer. man man hoe houden we het bier koud? hopelijk hebben we dit keer een stek met een beetje schaduw.
|
|
|
|
|
@jeroen, wij hebben gelukkig een koelbox die we op een accu kunnen aansluiten. ik denk dat je flink moet doordrinken en weer nieuwe bestellen, dan houd je het koud. in het water hangen is ook geen optie aangezien dat ook al flink op temperatuur is. We nemen maar een parasol mee dan hebben we nog wat schaduw, maarja beter zo als het hele weekend regen zullen we dan maar zeggen toch
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gewoon geen bier maar een borrel |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
moet die niet koud dan? met dit weer hoort toch alles koud, zelfs thee!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
rommedahl schreef:moet die niet koud dan? met dit weer hoort toch alles koud, zelfs thee! Een goede wiskey en cognac in ieder geval niet |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
indd henk jij heb dr verstand van haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
@rommedahl goed door drinken moet zeker met deze temperaturen. gelukkig hebben wij daar geen moeite mee. Ook nemen we de koelbox op gas maar weer mee.....als die het nog doet.
|
|
|
|
|
het is weer als van ouds zo te lezen
|
|
|
|
|
@ Henk,laat dat nou net de drankjes zijn die ik niet drink haha, @jeroen ja ik heb er ook nog 1 bij geregelt, lijkt wel of het met de dag warmer wordt.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
allenmaal veel plezier,daar en vang een bak. |
|
|
|
|
|
ik drink geen alchol maar damn me flessen fris moeten ook koud blijven dus morgen maar naar de viswinkel en zon 12 volt ding gaan halen want met de temp die ze opgeven verdampt het sneller dan ik het kan drinken |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.