logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
sebastian25  
#21 Gepost : vrijdag 4 mei 2012 00:53:19(UTC)
sebastian25

15 ponder

Mijn meest rare moment was toen ik een keer in mijn eentje zat te vissen ver van de bewoonde wereld. Nadat ik laat op de avond een brasem van de haak had gedaan ging ik met een voerboot alles weer op zijn plek leggen. Ineens hoor ik naast me een klap en schrik me helemaal te pletter. Ik had namelijk die hele dag niks anders gehoord dan vogels en inmiddels was het een uur of 11.

Ik had mijn hoofdlampje aan staan en schijn de kant op waar ik de klap hoorde. Daar zie ik 3 gastjes staan waarvan één zijn fiets op de grond had gegooid. Meteen krijg ik alle scheldwoorden uit het scheldwoordenboek naar mijn hoofd geslingerd. Ik wist even niet goed wat te doen, maar dacht uiteindelijk dat ik het beste even sorry kon zeggen om een opstootje te voorkomen.

Op zo'n moment voel je je absoluut niet prettig aangezien ze vlak daarvoor maar 2 meter achter me langs waren gelopen zonder dat ik ook maar iets gehoord had. Ik lag voordat ik de brasem had al in mijn tent, maar besloot nu voor mijn tent te blijven zitten. Om een uur of twee zaten ze er nog, maar ik had geen last van ze gehad. Ik besloot dus om weer in mijn tent te gaan liggen. Ik kon natuurlijk geen oog dicht doen zolang zei daar zaten. Op een gegeven moment zie ik lampen op mijn setup schijnen. Dat was het moment dat ik knapte en mijn grote mac-lite bij de hand nam. Ik verzamelde al mijn moed en stapte de tent uit. Op dat moment stonden de jongens niet meer dan 10 meter van mijn hengels vandaan. Gelukkig ben ik niet de kleinste en zagen ze dat ik geen stap voor ze opzij zou doen. Met nog wat scheldwoorden jegens mij liepen ze rustig weg. Ik heb mijn stoel er maar weer bij gepakt en gewacht tot het licht werd en ik kon inpakken.

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat het vis avontuur voorbij wasNiet eens

FisherDaniel  
#22 Gepost : maandag 13 augustus 2012 23:29:36(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
lache jongens Tong
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
David v. Z  
#23 Gepost : maandag 13 augustus 2012 23:38:39(UTC)
David v. Z

25 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
nou die van sebastian is niet zo grappig, vismaat van mij heeft altijd snachts zon metalen honkbalknuppel bij zich voor de zekerheid
gooi je problemen uit, vang je dromen.
Guus N  
#24 Gepost : maandag 13 augustus 2012 23:45:33(UTC)
Guus N

25 ponder

Bedankjes: 1 keer
meest rare (vervelende) wat mij is overkomen is.
ik was samen met een maat van mij aan het nachtvissen en om 5 uur kreeg ik een run, een mooie vis van 7 kilo naar binnen gehaald, mee op de foto en weer terug zetten.
bij het laatste ging het even goed mis, ik buig me voorover om de vis weer in het water te laten gaan en van het ene op he andere moment, toek, toek, plons ligt m'n mobiel in het water.
m'n broek uit gedaan en het water ingesprongen. ik heb hem gelukkig teruggevonden, maar of hij het doet is de vraag...
Erwin  
#25 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 11:01:21(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hahaha.... dat is balen! Daarom heb ik mijn mobiel nooit op zak tijdens het vissen. De kans op een nat pak (of verliezen) is te groot...

Doet hij het trouwens nog...?
jeroen v oenen  
#26 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 11:40:52(UTC)
jeroen v oenen

20 ponder

Ik heb door de week een dag vrij en besluit om een nacht aan de rivier te vissen. Helaas blijft het rustig op de stokken en besluit ik rond 22.30 uur te gaan slapen. Om 4.00 uur denk ik dat ik droom maar besef dan dat het niet zo is. Ik hoor een gitaar..... Ik moest 2 keer slikken maar besloot gewapend met de Mag-lite toch te gaan kijken. Op nog geen 5 meter van mijn tent zit een "dorpsgek" met een gitaar en 2 videocamera's. Ik vraag aan hem wat hij in godsnaam aan het doen was. Het antwoord was dat hij de zonopkomst wou filmen en daar gitaar bij spelen. Erg vreemd als het maart is en nog geen 5 graden is en bovendien stevig bewolkt... Hij zei dat hij wel een liedje voor mij wou spelen alleen had hij te koude vingers. ik zei bedankt en ben mijn tent maar weer in gekropen. het pingelen op de gitaar duurt nog een klein tijdje. dan wordt het stil maar ik blijf toch op mijn hoede. De slaap kan niet meer vatten en ruim om 7.00 uur de spullen maar op.
Ruud Gosselink  
#27 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 12:52:23(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Gezellig hoor, een muziekje er bij.
big carp  
#28 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 18:51:21(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
ik was eens gaan vissen maar hat mijn boeli van de voorige keer nog aanhangen dus steek mijn eene stok in elkaar en leg hem aan de waaterkant .
nu moest da lukken dat mijn haak vanover mijn oog gaat en die oude boeli en lood int water valt dacht ja oke eerst mijn andere stok instaleeren .nu zie ik in mijn ooghoek mijne stok ineens vertreken van op de kant recht het waater in. en het eenige dat ik nog zag waaren en paar belletjes ik pakte mijne andere stok en begin er naar te gooien na 5keer gooien voel ik iets ik win zachtjes op en wa blijkt ,ik hat mijne stok in zijn topoog me mijn haak te pakken .en terwijl ik stont te trillen op mijn beenen was ik die karper van 12kg aan het drillen . zoo veel geluk heb ik nog nooit gat in mijn leven
PascalP  
#29 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 19:21:36(UTC)
PascalP

30 ponder

Nederland

@ Guus, maarja wie doet zijn telefoon ook in zoon buidelzak van de trui....Tong

Haha er komen echt vreemde verhalen in voor, maar ook sommige minder prettige
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
Ruud Gosselink  
#30 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 19:35:22(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Ik begrijp niet waarom sommige mensen hun kinderen niet hier maar in België naar school laten gaan omdat daar het taalonderwijs beter is.
Henk Haarlem  
#31 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 19:51:53(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ruud Gosselink schreef:
Ik begrijp niet waarom sommige mensen hun kinderen niet hier maar in België naar school laten gaan omdat daar het taalonderwijs beter is.

Breede lachd Ik kreeg altijd te horen dat ik niet mijn best deed en zoveel beter kon, later noemden ze het dyslectisch.
Ik zeg, het is een belabberde opleiding.Koffie

Denk wel eens, als ik deze zinnen lees, dan moet het één rode streep zijn geweest.Whistle

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 augustus 2012 19:52:40(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
big carp  
#32 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 20:04:01(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)

: ik kan der ook nie aan doen dat ik dyslectisch ben ik klaag tog ook nie als der iemand zat achter het stuur zit ik schrijf zo als ik het denk ben ik daarom minder dan en ander ?

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 augustus 2012 20:04:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Henk Haarlem  
#33 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 20:34:15(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
big carp schreef:

: ik kan der ook nie aan doen dat ik dyslectisch ben ik klaag tog ook nie als der iemand zat achter het stuur zit ik schrijf zo als ik het denk ben ik daarom minder dan en ander ?

Nee, je bent zeker niet minder als een ander.
Ik zelf heb daar ook mee te maken gehad, kan je in mijn post hier voor lezen, " ik kreeg altijd te horen dat ik mijn best niet deed...blablabla"
Nu jaaaaaaaren later kan ik beter de taal, maar nog niet perfect.
Maar daar om hebben we spelling controle en maken we minder fouten.
Dat er geen aandacht wordt besteed op school over dit soort problemen, maakt het voor mij een slechte school opleiding.
Maakt van jou of mensen zoals jij en ik zelf geen slechte mensen.

Maar laat dit duidelijk zijn, er zijn mogelijkheden om iets aan dyslectisch probleem te doen.

Dyslectische beroemde mensen zijn, bv. Wubbo Okkels, Walt Disney ,Leonardo Da Vinci, Albert Einstein, Thomas Edison, Winston Churchill, Whoopi Goldberg.
Om er een paar te noemen, dus mensen zoals wij verkeren in goede kringen.Breede lachd

Maar we kunnen er wel iets aan doen nu.
http://www.bdtherapie.nl...2ClrbT57ECFUNkfAod8UMAVA

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 augustus 2012 20:35:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Ruud Gosselink  
#34 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 21:13:38(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Je bent er zelf niets meer of minder om.
Iemand die zat achter het stuur zit is trouwens veel erger, die doet het expres.

leen  
#35 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 22:55:41(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Ruud Gosselink schreef:
Dat is inderdaad niet iets dat je ieder week overkomt.

Mijn vreemdste ervaring was aangenamer. We zitten rustig in het zonnetje aan de rand van een enrom grasveld te vissen. Komt een redelijk ogende jongedame vragen of ze naast ons mocht komen zitten. Wij geen bezwaar natuurlijk. Kleedt ze zich helemaal uit en gaat in d'r blote kont op een handdoek liggen zonnen. (Insmeren hoefde helaas niet.)
Ik was wel aangenaam verrast, maar vroeg haar toch maar waarom ze zo dichtbij kwam liggen. Ze was er wel een lastig gevallen en bij twee oudere heren voelde ze zich veilig. Ik voelde me toen inderdaad wel oud, heel oud.

LOL.. hoe duidelijk moet bij jou de hint zijn?? d'oh! d'oh! d'oh! d'oh!
jvs  
#36 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 23:07:05(UTC)
jvs

40 ponder

2 weken terug weer iets meegemaakt wat ik nog niet eerder gezien had.
Maat van mij gooit in s'nachts,en zijn lood valt vlug in het water(20 meter uit de kant) top checken of de lijn erom zat maar niet,paar seconde later komt er iets onze kant op gezwommen,tot onze verbazing had hij een grote vleermuis geraakt,en die legde het loodje 1 meter voor de kant.kopje onder
houdoe en bedankt
leen  
#37 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 23:13:07(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Vorig jaar.

Twee hengels inliggen. Stek zo'n 20 meter van elkaar. Krijg een run, sla aan..niets.. krijg tijdens het indraaien een afschuwelijke zakker op de andere hengel.
Wat blijkt.. de haak van de 1e hengel zit gehaakt in de Piet Vogel Free fall leader van de ander. Een circuswaardige act als je het mij vraag.
Johan Krenger  
#38 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 17:36:34(UTC)
Johan Krenger

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Is wel niet tijdens een sessie.. maar reed hier gister langs en dacht dat ik een dooie vis rook..

http://www.destentor.nl/...in-Apeldoorns-Kanaal.ece
Jorden  
#39 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 17:54:08(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
@Johan: zoiets heb ik vorig jaar nog meegemaakt. Ik en mijn vismaat gingen een nachtje draaien, en vroeg in de ochtend kregen wij de controleur over de vloer. Hij vertelde ons dat aan de andere kant van het meer een lijk was gevonden van een man. Leuk wakker worden zo.

@Guus: In mijn afgelopen sessie is dit mij ook overkomen! Toen ik even vlak vooraan in het water ging zitten op mijn stoel viel mijn gsm uit mijn broekzak. Ik had het helemaal niet opgemerkt en 15 minuten later toen ik uit de tent kwam om mijn trui te halen zag ik in eens iets oplichten in het water. Blijkbaar kreeg ik een sms en had zo mijn gsm opgemerkt d'oh! een paar uurtjes laten drogen en alles werkte weer! Leve Nokia! Blij
Me...myself...and my rods!
griend  
#40 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 20:13:54(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Afgelopen jaar ging ik met me broertje naar de stek toe op de rivier.
Aangekomen op de stek lagen daar 54 vaten met afvalstoffen van een XTC laberatorium politie gebelt en die kwamen met zo onderzoek bus het leek wel CSI.
eerst werdt er onderzoek gedaan wat het was en alles werd daarna opgeruimt ze waren in totaal ruim 4 uur bezig.
Gelukkig lag er niks in het water van die vloeistoffen.
Wind op de kant is vis in de hand.

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (18)
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.