35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
onnodig |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
die camera is net zo groot als die kop. denk dat die er veel hinder van zal hebben. en idd zoals diesel zegt onnodig.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoe hebben ze dat vastgemaakt?!?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Echt onnodig is het niet.. Het is om te onderzoeken waar de knelpunten liggen bij een visdoorgang Bewerkt door de gebruiker dinsdag 7 augustus 2012 11:21:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Hoe hebben ze dat vastgemaakt?!? zo te zien een doekje aan zijn hoofd vast gehecht |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Leroy86 schreef:Echt onnodig is het niet.. Het is om te onderzoeken waar de knelpunten liggen bij een visdoorgang Ik denk het knelpunt al gevonden te hebben DE CAMERA whaha |
one life live it |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Team Nootdorp. Daar lijkt het wel op ja. Deze dingen gebeuren veel vaker. Een maat van mij werkt voor de ovb en het volgen van vissen is dagelijkse kost. Alleen zo primitief als dit.....
Vraag 2..... Hoe vind je op deze manier je vis / camera terug???
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tof, dat ga ik ook eens maken!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Als je deze toch eens vangt, ben je een GoPro rijker. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Tja, ik vind het persoonlijk onnodig en lijkt me voor die karper niet fijn. Maar er gebeuren wel vreemdere dingen qua onderzoeken etc.
Wat is bijvoorbeeld het verschil met de steuren die door SVN worden uitgezet en waar operatief een zender in de buik geplaatst wordt..
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:Tja, ik vind het persoonlijk onnodig en lijkt me voor die karper niet fijn. Maar er gebeuren wel vreemdere dingen qua onderzoeken etc.
Wat is bijvoorbeeld het verschil met de steuren die door SVN worden uitgezet en waar operatief een zender in de buik geplaatst wordt.. hier heeft de vis last van |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
team nootdorp, onze haken ook *advocaat van de duivel*
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:team nootdorp, onze haken ook *advocaat van de duivel* lol |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-7-2012(UTC) Berichten: 27
|
zielig voor dat beest daar kan je toch niet mee leven?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
vind het niet nodig, hier heeft zoon karper toch echt last van!! |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik vind dit ook erg onnodig. je kan hem ook een zender geven. daar heeft hij geen last van! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.