50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Welkom menneke Beter laat dan nooit |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
jvs,
wie ben jij? mag ook via pb hoor!
|
|
|
|
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
ok ok naam komt met niet bekend voor! waar ben je actief? hoe de exacte wateren niet te weten maar gewoon in welke omgeving? ken je mij wel toevallig?
|
|
|
|
|
naam komt me bekend voor,ik vis in de omgeving schijndel/gestel/gemonde vaak op karper,laatste tijd zit ik veel op de vijver. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
op de vijver zelf vis ik niet! zelfs nooit een vis gevangen.. heb er zelfs nooit iets gevangen! maar je bent dus eigenlijk een dommel visser? ik vis veel richting den bosch!
|
|
|
|
|
Stefan Broks schreef:op de vijver zelf vis ik niet! zelfs nooit een vis gevangen.. heb er zelfs nooit iets gevangen! maar je bent dus eigenlijk een dommel visser? ik vis veel richting den bosch! ik vis regelmatig op de dommel vanuit mijn boot,maar de visvijver is toch wel plek nummer 1.ik heb daar nog elke keer vis gevangen,afgelopen week zelfs 6 stuks in 1 avondje,en die dag ervoor had ik er 4 en 3 verspeeld. je moet wel weten hoe je daar moet vissen en met welk aas |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs, ik vind het totaal geen uitdaging.. houd het max een uurtje vol en dan heb ik wel gezien. kijk ik ben gewent om op putten te vissen van 33 hectaren of dresuur putjes.. ik heb gewoon geen motivatie om er te gaan hengelen! ik weet ook wel waar ik moet wezen hoor de pompjes en het eiland zijn natuurlijk hele goede stekken! in de dooie hoek ken je ook nog wel een visje vangen
|
|
|
|
|
Stefan Broks schreef:jvs, ik vind het totaal geen uitdaging.. houd het max een uurtje vol en dan heb ik wel gezien. kijk ik ben gewent om op putten te vissen van 33 hectaren of dresuur putjes.. ik heb gewoon geen motivatie om er te gaan hengelen! ik weet ook wel waar ik moet wezen hoor de pompjes en het eiland zijn natuurlijk hele goede stekken! in de dooie hoek ken je ook nog wel een visje vangen dat zijn net de stekken waar ze niet liggen,en waarom is het geen uitdaging? omdat je daar nog nooit iets gevangen hebt? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Welkom, mede brabander |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
welkom |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
|
achja daar lagen ze een aantal jaar geleden. en jvs ik vind de sfeer er gewoon anders.. het is er soms nummertje trekken en ik ben altijd in voor een gesprek, maar ik heb geen zin in mannekes die net om de hoek komen kijken mij even komen vertellen hoe ik moet vissen. ik ben gewoon gruwelijk af geknapt op dat water. en ik heb zoveel mooiere wateren waar ik op vis, als ik je een keer meeneem naar mijn stekken vind je de visvijver ook niks meer! ik zal er binnen kort eens even langs rijden, een vis daar vangen stond eigenlijk wel op het lijstje.
veel succes daar!
|
|
|
|
|
ben je afgeknapt op dat water omdat je er nog nooit iets gevangen hebt,of door mensen die komen buurten? bij mij komt nooit iemand buurten,gewoon negeren en in je tent blijven zitten met de rits half dicht b je vist graag op dressuur putjes schrijf je,als er een dressuur put in NL is dan is het de vijver wel. En zo druk is het niet op de vijver,ik heb er diverse dagen gezeten,en dan waren er enkele witvissers,nu de vakantie voorbij is zit er helemaal niemand meer. ik heb liever een lelijk water en bakken vis,dan mooi water en nooit vis op de kanaal heb ik al dagen doorgebracht,zonder vis te vangen,dus daar kom ik dit jaar niet meer,alleen voor roofvis te vangen is de kanaal wel weer goed. Als je een visje wilt vangen dan moet je op stek nummer 9 gaan zitten,en max 25 meter uit de kant gooien.succes gegarandeerd,daar zit een diep stukje Bewerkt door de gebruiker maandag 13 augustus 2012 18:02:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs, ik versta onder een dresuur put toch echt iets anders als een put waar je er even 6 in een avondje er uit trekt! ik vis op zoveel mooiere wateren en niet eens het bestand. ik heb er denk ik 5 keer een uurtje gevist, het water trekt me gewoon niet. het is niet dat ik niet kan vissen hoor en dat ik daarom niks vang, iedereen kan er een vis vangen als ze wat langer blijven zitten. heb er wel aanbeten gehad een paar jaar geleden maar kon toen nog niet echt bedenken wat het was, laten we het houden op het verkeerd inzetten van de haak . ik ben een visser die graag met de boot het water op gaat uren met een prikstok en een dieptemeter een water uit peil en er dan aan de slag ga.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.