Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 2
|
Beste, Gefascineerd door de live carpcam zou ik dergelijk project maar al te graag op mijn thuiswater testen. Er heerst namelijk een sterke dressuur waardoor inzicht in de reactie van de karpers op welk aas, rig of wat dan ook zéér nuttig zou zijn. In mijn gesurf over het internet heb ik een (relatief) goedkope onderwatercamera gevonden. Ik herken deze omdat, als ik het goed heb, deze ook soms onder boten worden bevestigd. Ik zou hem echter gebruiken zoals de carpcam van CF om één bepaalde stek gedurende een sessie in de gaten te willen houden. Nu is mijn vraag de volgende, als ik mij onderstaande camera zou aanschaffen, zou ik hem dan bijvoorbeeld kunnen aansluiten op een laptop of een tablet? Die uitgang en draden die er aan bevestigd zijn zeggen mij niets. http://www.dealextreme.c...ideo-output-66032?item=2Alvast bedankt!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi Tom,
Ik heb ook zo'n camera als jij wilt gaan kopen. Er zitten in principe 2 kabeltjes aan. eentje voor stroom en een gele video plug die je op een beeldscherm of recorder kan aansluiten. Ik heb er zelf een recorder bij.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 2
|
Dus je kan het in principe op een laptop of tablet aansluiten?
En hoe voorzie je je dan in stroom? Pak je een generator nee ofzo?
Alvast bedankt voor de reactie!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
nee, ik gebruik een 12 volt adapter die ik erbij had besteld. een tablet of laptop heeft vaak geen gele video uitgang ( S-video uitgang) Je ozu wel een adapter kunnen kopen om hem naar VGA of HDMI te switchen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.