net kom ik terug van hengelo wat 4 dagen fun en plezier moest zijn en er allemaal heel mooi uit zag op het net was puur bedrog. Hans de eigenaar die zogenaamd betere service geeft dan in frankrijk zoals hij zelf zegt. Is een dikke oplichter van mij krijgt hij de naam zakken vuller. Na 300 km rijden hadden ik en mijn neef zo iets van eindelijk we kunnen gaan vissen Dit was echter al niet het geval we moesten eerst een uur op het terras gaan zitten want de zakken vuller was hamburgers aan het bakken. Dan kwam hij een hele uitleg geven over kapotte vissen en dat je zen eigen gerief moest gebruiken. Dacht oke nou ja goed had hij dit niet even op mail kunnen zetten hadden we de helft niet al dat gerief moeten meenemen.
Ik vroeg aan hem wat zit er allemaal op de put hij alleen karper brasem en zeelt OJA EN EEN BRASEM VAN EEN METER EN 8 hahaha ik schoot dit direkt in de lach met men neef 9 kilo zegt hij het wereld record.
Dit kan volgens mij zeker niet toen begon het allemaal had op vijver 2 geboekt waar zitten we vijver 1 een duurdere put dus meer betalen.
Kom aan de put zie direkt een dode paling liggen die de zakkenvuller daar zelf gegooid had ligt te rotten juist naast onze stek en te stinken. Ik zie het water heel klein veel te klein je kan bijna naar de overkant pissen. Er zitten nog 3 vissers deze denken er allemaal het zelfde over dus ben zeker niet de enige. We hadden zo iets hoe kunnen hier vissen op zitten van 40 pond en meer. Komen zeker niet van daar wel zie ik 100 voorns springen ik zeg direkt tegen men neef karper water niks van aan dit is een witvis vijver.
Met een paar gepikte karpers erop.
Ook zit hier heel veel roof vis op we zagen een paar karpers liggen zonnen in de water lelies hier moet je met de pen vissen zij hij. De eerste nacht geen tik gezien zou nog kunnen . Ook vergeet ik nog te zeggen op het net staat je kan je auto aan het water zetten dikke zever. We moesten 4 keer over en weer lopen met al ons matriaal met een kruiwagen. Kan je zeggen een hele verhuis.
Zaterdag morgen staan we op na nog steeds geen enkele beet we praten met de andere visser die zich allemaal heel veel vragen stelde.
Over ons een jongen van 20 jaar die 1,5 jaar ziek was en zijn ouders een hele week betaald hadden om te gaan vissen daar in een blokhut ik noem het meer een hondenhok of klein tuin huis een leeg huis zonder verwarming niks moest het zelf met zijn vader op kuisen de vloer gewoon straat stenen. Dus zelfs met dit mooie weer was het er echt koud vraag prijs 550 euro schandalig de jongen wou naar huis. Kost dit echter niet omdat zen ouders het betaald hadden en niet ondankbaar wou zijn. Zaterdag avond nog steeds geen beet die twee andere vissers zeggen al vroeger naar huis te gaan. Want er staat ook op de site dat je er kan douchen .
Ook niet waar je moet van het terein af al je gerief achter laten naar het zwembad rijden en daar kan je dan douchen wel met je zwembroek aan he dus douchen kan je er eigenlijk helemaal niet. Ik denk in men eigen ga niet meer op karper vissen maar op roof vis iets wat ik nog nooit gedaan heb maar wa moet je anders doen lig er een uurtje een snoek van 50 cm .Dan krijgt de men neef zen eerste run een karper van 13 kilo we denken mischien veranderd iets. Maar nee hoor de enigste vis op heel het weekend de andere vissers ook niks .
Ik nog een paling die nacht .Opeens staat de zakken vuller naast ons en begint de andere vissers zwart te maken tegen ons. dat ze een vis verspeelde
Nu kan je u afvragen kan gebeuren zeker.
Waar zij zaten een vis plaats veel te klein waar je met 4 stokken visten en zelfs geen plaats meer over hebt om hem te scheppen Hoe doe je dit.
Iedereen tegen elkaar opzetten dat is wat hij doet alsof dit n,og niet genoeg was ging hij ook nog mij en men neef zwart maken bij andere vissers . Die twee belgen kunnen niet vissen zei hij waarom omdat we zijn tips niet wouden gebruiken.
Zondag morgen worden we wakker de twee vissers op vijver twee zijn als een dief in de nacht vertrokken. Rarara zouden zei niet gelukkig geweest zijn.
Ik en men neef bespreken om ook door te gaan echter wouden we hem dit niet gunnen dus blijven toch maar .
Geen enkele beet gezien tot maandag morgen.
We pakken al ons gerief in .
Hoe boos ik ook was ik dacht hou men mond maar toe wat heel moeilijk was maar toen was hij daar en met een lach op zijn gezicht.
Nou heb je nog iets gevangen toen was de maat vol ,en kwam alles eruit bij mij hij prees zichzelf de hoogt in want hij kon niks verkeerd doen.
Had de vorige jongen bijna uitgescholden omdat ze per ongeluk een vis beschadigd hadden met een haak.
Daarna was hij sorry gaan zeggen en was het voor hem in orde.
Nou voor ons niet helemaal niet.
Ik zeg je bent een oplichter met gepikte vissen.
Hij zegt julie zijn de eerste vissers die hier allemaal vroeger naar huis gaan wat ik zeker niet geloof.
Wel toeval da we alle 5 weg willen .
Op een moment was ik het zo beu dat ik zei trek je plan zakken vuller.
Ik ben weg want er gaan ongelukken gebeuren, maar hij bleef maar voort doen en zen eigen verdedigen.
Ben ik maar door gegaan hans heeft hiermee 1000 euro in zijn zakken gestoken.
Op een weekend tijd van 5 vissers dan maar, te zwijgen hoeveel we betaald hebben aan aas en voeder.
Wie zou er hier rijk van worden ons weekend .
Het einige weekend dat we hadden heeft hij verkloot dank je zakken vuller.
Je moest u schamen maar je gelooft je eigen fantasie je zegt op het net.
Het was mijn droom ik zeg je nu je droom zal niet lang duren hoe jij de mensen in het zak zet IDIOOT .
Bewerkt door de gebruiker maandag 13 augustus 2012 18:26:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven