40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Met de familie op pad geweest. Jammer dat het halverwege de vakantie een eind verderop zo erg geregend had dat het water in de rivier zo'n 60 cm omhoog ging en stroming niet meer te harden was. Het ergste daarvan was de hoeveelheid vuil (takken, veel dood blad en wier en complete boomstammen die gehaakt werden. Minimaal ieder halfuur de lijnen weer moeten ontbossen..). Verder als bijzonderheden : - aanzienlijk kouder dan vorig jaar (water 10-11 graden / vorig jaar 15-17 graden) - Vorig jaar hoeveelheid barbeel/karper ongeveer gelijk ; nu kopvoorn en zelfs 1 forel - op de bodem en maar 1 barbeel - op de eerste dag). - Dit jaar maar 5 kikkervisjes gezien ; vorig jaar bij 50.000 stuks maar gestopt met tellen Kortom, harder werken, minder vis, andere vis, een vis 2 x gehaakt binnen 6 dagen. en dat op een groot water// vis honkvast en/of door de kou. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 15:22:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 17
Bedankjes: 1 keer
|
Waar was dat ergers in frankrijk.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zo te zien hebben jullie een erg leuke, gezellige week gehad. Ziet er ook erg mooi uit daar!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Die 1e karper ziet er lekker dik uit! hoe zwaar was hij? |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Die 1e karper ziet er lekker dik uit! hoe zwaar was hij? Vroeg ik mij ook al af toen ik hem zag..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Die 1e karper ziet er lekker dik uit! hoe zwaar was hij? Geen idee (meer) eigenlijk. Ben ook meer een visser dan een weger, dus dat schiet er dan bij in of ik vergeet het weer snel ;-).
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.