CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
heeft er wel eens iemand gevist op de visvijver de vossekuil bij sint oedenrode??
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
wil het iemand even laten weten als je er gevist hebt en wat de vangsten waren? dankje wel |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
je kunt er heeeeel veel vangen maar vooral heel veel kleine vis. is meer een vaste stok put. |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 18
|
Regelmatig gevist. 25 vissen op een dag is geen uitzondering. Heb er 20 keer gevist: 1 vis van 32 pond gevangen en 1 van 18 pond gemiddelde ligt tussen 6 en 8 pond. Leuke vijver voor met licht materiaal te vissen..
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
Davey Remmig schreef:je kunt er heeeeel veel vangen maar vooral heel veel kleine vis. is meer een vaste stok put. ja ik heb ook 1 keer gevist bij de vossekuil ook nacht maar toen 5 runs gehad in de middag alltijd rond de 20 runs ik ga deze week weer naar vossekuil |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 16
|
Ik heb hier ook een keer nachtgevist. Overdag een kleine 20 karper gevangen allemaal rond de 3 kilo, hier word veel gevist met een feeder. Er zitten een paar grote vissen op, helaas niet gevangen. De nacht bracht maar 2 karpertjes op. Kortom het is leuk als je veel wilt vangen, maar voor de kilo's en uitdaging zou ik iets anders zoeken.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-8-2012(UTC) Berichten: 14
|
als ik jouw war zal ik daar met een spod rig gaan vissen met een kleine spod
gr.Bastiaan
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
heeft er wel eens iemand gevist op de visvijver de vossekuil bij sint oedenrode??
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.