CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Geweldig gedaan Dewi, wat een supervis.. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
goed gedaan dewi,wat een lef: |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zow.... Ik ben er weer. Terug van 2 weken rondreizen in Frankrijk. Het land van de goede wijn, brie, stokbrood en natuurlijk .... mooie karpers. We hebben 4100 km gereden en via Normandië, Bordeaux, Dordogne, Ardeche, Champagne streek, Ardennen en weer terug naar huis. Omdat het om een vakantie met mijn vriendin ging heb ik slechts een vlieghengel en twee pittige allround hengels meegenomen. Ik ben per slot van rekening al het hele jaar met karpervissen bezig. Bovendien is qualitie time met je vriendin ook wat waard. Toch ben ik zo af toe lekker aan vissen toegekomen. Hoofdzakelijk met de vlieg. Dit vanwege de prachtige riviertjes die Frankrijk rijk is en de leuke sport op het materiaal. Toch kon ik het niet laten zo af en toe ook een karperhengeltje uit te gooien... Ik heb naast een stuk of acht mooie rivier karpers een aantal forellen, barbelen en forse kopvoorns weten te pakken. Leuke sport zo in een rivier met een vlieglat. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 11 september 2012 16:05:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom terug!
Gaaf hoor.. die barbeel ook op de vlieg?? Hoe heb je dat versierd?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, met een klein goudkopje. Heb er 3 zo gevangen. Vette sport aan een #4 hengel en een 16mm tip. Daar ben je gemakkelijk een 20 minuten druk mee. Eigenlijk is elke vis wel op de vlieg te versieren. Zelfs karper ... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 11 september 2012 18:28:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Tja van karper weet ik het wel.. maar zo'n echte bodemgrazer als de barbeel..
Puik werk! Heb zelf ook een 3/4tje maar daar ga ik toch maar niet mee op de karper!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.