CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo allemaal Ik ga binnenkort nieuwe hengels aanschaffen. Daarvoor wil ik mijn Fox Euromasters graag verkopen. Het gaat om: 2 x Fox Euromaster 12" 2,75lbs 1 x Fox Euromaster 12" 2,5lbsDeze hengel is in de winkel niet meer verkrijgbaar. Een fantastische parabolische stok! Mensen die hem kennen weten waar ik het over heb! Ze zijn netjes onderhouden. Wel zijn er wat gebruikers sporen zichtbaar Als er mensen interesse hebben in deze heerlijke stokken laat het plaats dan een reactie met het bedrag dat je voor de hengels wilt geven of stuur me een PM Erwin Bewerkt door de gebruiker maandag 3 augustus 2009 15:03:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 94
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zit zelf te denken aan ongeveer € 200,- Maar ik zou zeggen, doe gewoon een goed bod en stuur mij even een pm Erwin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 september 2009 00:07:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
dat je deze stokken weg doet.. ik heb er 3 in 2,5 pond maar deze gaan echt nooit weg...wereldstokken! ik heb het dan wel over de roodbruine versie...niet die vieze blauwe van sanders..
|
|
|
|
|
Ik heb ook de bruine....de originele... Ik vind het ook fantastische stokken hoor, maar ja....ik kan niet alles bewaren..
Ik denk trouwens toch dat ik er niet veel meer voor kan krijgen. Dan bewaar ik ze uiteraard.
Erwin
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-1-2010(UTC) Berichten: 1
|
Ik zou graag alleen de 2.5lbs overnemen!
Heb je die nog?
Gr. Sven
|
|
|
|
|
Ik ben erg enthousiast geweest met het te koop aanbieden van mijn stokken. Ik wil namelijk eerst vervangers hebben. Dan pas doe ik ze weg.....excuses voor de mensen die er een beetje op wachten, maar ik laat het meteen weten wanneer ze echt weg kunnen.
Erwin
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-1-2010(UTC) Berichten: 20
|
Hey Erwin, uit nieuwsgierigheid......wat voor hengels wil je gaan halen?? Als ik niet zelf al net nieuwe hengels had, dan had ik zeker over het oude type euromaster nagedacht...dat zijn echt wereld hengels namelijk! Ik weet zeker dat je deze makkelijk kwijt raakt als het zover is Remco
|
|
|
|
|
Ik ben op zoek naar een stuggere hengel. Een waar ik beter mee kan sturen en verder mee kan werpen. De euromaster is een fantastische hengel, vooral op open, diep water. Hij vangt werkelijk alle klappen op. Alleen is het geen smijt stok. Wanneer je bij obstakels vist(wat ik graag doe) heb je niet de controle die ik wil.
Ik zit te denken aan infinity hengels van daiwa.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-1-2010(UTC) Berichten: 20
|
Kijk ook eens naar de Century FG stokken...echte power poken, zowel voor het drillen, als voor het smijtwerk! Ik heb zelf al een tijdje Century's en zou niet anders meer willen....al zijn mijn century's meer van het type 'drilhengel'; namelijk afgebouwd met 9 ogen (2 op handdeel) en gaan werkelijk tot in het handvat krom (vissen)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik zou ze gewoon als reserve hengels bewaren |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Ok.....bij nader inzicht, heb ik besloten ze toch weg te doen! Mocht je interesse hebben en meer willen weten, laat het me weten! Doe een goed bod en wie weet zijn ze van jou! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb je inmiddels al nieuwe dan? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ok ok en welke worden het?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
welke hengels heb je gekocht???? is jammer dat ik al genoeg hengels thuis heb en mijn vrouwtje schiet me als ik met nog meer thuis kom want ik hed wel interesse in je hengels Erwin |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
|
|
|
|
|
Hahaha...nee...niet de DF...De "gewone"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.