CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ziet er strak uit zo Andre! Keep on Going!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Zo ziet mijn voorlopige opstelling eruit.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
@erwin. kwijl kwijl. wat een super setje. vind dat rvs helemaal niks. dus goede vervanging.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
floriskouters schreef:@erwin. kwijl kwijl. wat een super setje. vind dat rvs helemaal niks. dus goede vervanging. Dank je wel Floris. Ik ben er ook erg blij mee! @Andre. Ook jouw set vind ik heel erg vet!! We zijn maar een stelletje tarts .... Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 augustus 2012 13:09:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Had een tijdje terug al de 2 Hengelopstelling geplaatst, hier is de 3 opstelling. mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Andre schreef:chique hoor Erwin, toch wel mooi dat zwart ipv al het glimmende RVS (blijf zelf nog even bij het RVS, om er nou 2 sets op na te houden is ook beetje te gek ). Oog voor detail ook, geen snagears op de middelste hengel, slingertjes recht ;-) Ook maar weer eens een plaatje van mijn setje posten dan maar Ik zie dat je een stabilizer gebruikt..helpt dat enigzins? En waarom kies je ervoor om achter twee banksticks te hebben i.p.v. voor..Mooie setup overigens!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Karperrazzi schreef:Andre schreef:chique hoor Erwin, toch wel mooi dat zwart ipv al het glimmende RVS (blijf zelf nog even bij het RVS, om er nou 2 sets op na te houden is ook beetje te gek ). Oog voor detail ook, geen snagears op de middelste hengel, slingertjes recht ;-) Ook maar weer eens een plaatje van mijn setje posten dan maar Ik zie dat je een stabilizer gebruikt..helpt dat enigzins? En waarom kies je ervoor om achter twee banksticks te hebben i.p.v. voor..Mooie setup overigens! als je een run krijgt trekken je hengels niet schuin, omdat ze achter vast zitten |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Karperrazzi schreef:
Ik zie dat je een stabilizer gebruikt..helpt dat enigzins?
Jazeker, werkt prima! Karperrazzi schreef: En waarom kies je ervoor om achter twee banksticks te hebben i.p.v. voor..
Doe ik anders nooit, maar t zand was te drassig dat ik niet wegkwam met 1 bankstick. Voorste lukte wel deze niet. gelukkig kun je mijn buzzerbars makkelijk converten naar een goalpost setup :-) Karperrazzi schreef:Mooie setup overigens! Thx
|
|
|
|
|
Mooie setups ook David en Mike!
|
|
|
|
|
Wat zijn dit eigenlijk voor molens, Caldia's denk ik? Nouja, die van David dus, met de rooie randjes Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 augustus 2012 10:01:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 38
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Dat zijn Ballistics, mooi maatje voor 10 ft hengels. Had Caldias maar die hebben een slinger voor zeebaarsvisserij, met kort fijn schroefdraad aan het huis. Niks voor mij. De slingers moet je los vervoeren of aan het huis laten zitten tijdens transport. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 augustus 2012 22:32:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
DavidT ik zeg Wow wat nice!!! 10f hengels gaaf man! Ook foto van geheel??
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
mijne: Was in Frankrijk' hopeloos! Bijna alle vissers vingen niks!! Ik ook bale! Maarja wel ff lekker uit de sleur des levens....
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
weet iemand welke hengels sandervis op page:44 heeft?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
kan der mij eens ff iemand vertellen hoe je die foto's der op krijgt ben nog nieuw en heb het hier nog niet gedaan er zitten wel mooie set ups bij maar natuurlijk smaaken verchillen en gelukig maar
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
a thx ik ben er zo nog niet met vertouwd maar het is nu zeer deudeluk uitgelecht . als ik nog eens ga vissen zal ik er mijn steje ook eens opzetten
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.