20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Beste Carpfeelers, Ik ben van plan binnenkort nieuwe molens te kopen en heb mijn oog laten vallen op de Fox Stratos 12000FS model 2012 Nu is mijn vraag, is er iemand die ervaring heeft met het model van 2012? Ik weet dat er met de vorige versies vrij veel problemen zijn geweest maar hoorde dat deze versie nu probleemvrij is. Ik zou graag alleen informatie/ervaring over deze molen willen krijgen en niet het antwoord, je kunt beter shimano, daiwa etc kopen svp. Mvg, Robbin Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 augustus 2012 01:45:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Heb al van een paar mensen gehoord dat ze wat problemen hadden met hun slip. Die liep blijkbaar redelijk stroef of haperde soms, maar voor de rest waren ze er redelijk tevreden over |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zou het wel aandurven, maar heb geen enkele ervaring. K blijf ze erg mooi vinden! Mijn voorkeur zou wel uitgaan naar de XT versie, maar ik meen dat daar weer een heel ander prijskaartje aanhangt...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Er zijn ook heel veel mensen die er wel over te spreken zijn alleen krijg je vaak alleen de negatieve berichten te lezen of horen. Ik ben al maanden bezig om nieuwe molens aan te schaffen, maar ook deze nieuwe Fox molens staan zeker om mijn lijstje. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Omwille van het gebrek aan quickdrag ben ik toch gegaan voor daiwa windcast's (ook geen spijt van :-)), anders was de kans groot dat het deze molens waren geworden. Baitrunner model stond me dan persoonlijk weer niet aan.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
Heb ze een aantal weken geleden gekocht, mooie molen om te zien draaid heerlijk en gooien doe ik er ook eind mee, slip en baitrunner werken bij mij molens best alleen moet je wel rekening houden dat je bij je slinger monteren niet het rvs ringetje vergeet aan de zijde van het vast draai knopje van je slinger, als deze niet voor de rode rubber ring zit dan draai je je slinger vast en denk je dat je molen vast loopt, met de rvs ring ervoor heb je nergens problemen mee.. verder is het gewoon een top molen van fox ..niks over te klagen |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Bedankt voor de reacties. Ik twijfel nog even tussen de S en de FS maar daar kom ik wel uit.
Mvg,
Robbin |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.