5 ponder Lid sinds: 3-3-2011(UTC) Berichten: 19
|
He mannen ff vraagje ik had me boot + visfinder geinstaleerd maar kom niet uit me fish finder. Als de boot voor de kant lag bleef het beeld scrollen en verkeerde dieptes aangeven , wil gewoon de bodem verloop zien + juiste diepte. Hij gaf wel steeds simulatie mode aan weet niet of dit hoort , maar wie kan me even snel wegwijs maken hoe ik dit het simpelste moet oplossen. Mvg Bootje
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
misschien is het dan te ondiep? als ik ondiep lig met me boot en dieptemeter geeft die ook 32 meter ofzo en als ik dan weer op 1 meter diepte ben klopt die weer
|
|
|
|
|
Maar moet die sim mode aan of uit zetten dan ?
|
|
|
|
|
dat zou ik niet weten probeer het allebei en dan kom je er wel achter
|
|
|
|
|
Heb lopen klo.. wil je niet weten maar kwam er niet uit man Bewerkt door de gebruiker maandag 6 augustus 2012 23:20:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
hmm balen ik heb zelf de instellingen niet gedaan maatje heb ze gedaan heb er nooit geen last van
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Scrollen doet hij altijd. Dit hoort. Het is namelijk een soort tijdlijn die blijft lopen. De cuda heeft er nog wel eens een handje van te flippen wanneer het te ondiep is of wanneer de transducer niet goed (of recht) vast zit.
Ik heb ook geen idee over welke instelling je het hebt. De sim mode hoort namelijk automatisch te stoppen zodra je een signaal hebt. Misschien dat de stekker niet goed zit of de transducer kapot is?
Gr. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.