35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hier een run voor me cam start op 0:48 in het midden ligt me aas, een klein bolletje
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@team nootdorp Diep repsect man Wanneer de cam in productie gaat (verkoop) lees ik dat wel
|
|
|
|
|
Jowan schreef:@team nootdorp Diep repsect man Wanneer de cam in productie gaat (verkoop) lees ik dat wel heb al een aanvraag van gerjan, moet nog even wat dingen regelen en dan maak ik er 1 voor hem |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@team nootdorp Volgend mij had ik dat ook gevraagd, laat maar weten of je nog meer wil maken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@Team Nootdop: Wellicht kun je voor je eigen cam een eigen topic aanmaken? Volgens mij had je dat ook al gedaan? Zo houden we dit topic iets overzichtelijker! Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:@Team Nootdop: Wellicht kun je voor je eigen cam een eigen topic aanmaken? Volgens mij had je dat ook al gedaan? Zo houden we dit topic iets overzichtelijker! Alvast bedankt! oké |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het is helaas erg stil voor de camera. Ik vrees dat het weer de boosdoener is. Een paar keer per dag komen een 2 a 3 tal karpers even langs, pakken wat en zijn ook snel weer weg. Je zou toch denken dat ze momenteel wel aardig wat voedsel nodig hebben. De watertemperatuur is er wel naar...
Dit was in het begin namelijk wel erg goed te zien. Toen gingen ze pas weg wanneer het voer helemaal op was.
We zullen zien wat er nog gaat gebeuren. Persoonlijk hoop ik (voor de cam) op bewolkt en stabiel weer, het liefst met een wind vanuit het noorden ...
Misschien dat de vissessie de vissen heeft afgeschrokken... Na de sessie waren ze ineens erg schichtig en niet meer zo vaak voor de cam te vinden.
Wat denken jullie?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 6
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 8
|
Kwam net een baarsje recht met z'n neus in de camera, was net iets te laat met screenshot helaas Bewerkt door de gebruiker maandag 6 augustus 2012 15:26:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Jawbone heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
zelf heb ik ook het gevoel dat de vissen banger zijn met lijnen in het water, met me eigen cam waren ze vol aan het azen, en met een rig er bij bleven ze heel de tijd op een meter of 5 van de cam zwemmen, en ook nu er niets ligt zijn ze toch heel bang voor de stek |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 14
|
Misschien soort camouflage achtige rig dat dat helpt? en anders is vaak tijd ook een antwoordt.. gewoon even met rust laten en wat tijd geven maar wel zorgen dat er altijd wel wat voer ligt.. Bewerkt door de gebruiker maandag 6 augustus 2012 17:49:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
jappie95 schreef:Misschien soort camouflage achtige rig dat dat helpt? en anders is vaak tijd ook een antwoordt.. gewoon even met rust laten en wat tijd geven maar wel zorgen dat er altijd wel wat voer ligt.. de rig is al zo gecamofleerd als maar kan |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
|
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 14
|
karper om 17:20 die langskwam en ook nog nootjes pakte jappie95 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 3
|
Net kwam er weer eentje voorbij cradle heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
20:57 leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.