logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ricardo koster  
#1 Gepost : zondag 5 augustus 2012 23:05:01(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
Beste...

hier een zo goed als nieuwe jrc quad continental 2 man.
deze tent is mischien 3 keer gebruikt geweest,en is dus eigenlijk zo goed als nieuw.
een ideale tent voor de langere sessies,en als er ruimte voor is op je stek aan de waterkant eventueel ook korte nachten.
deze tent staat binnen 5 minuten op.en kan in mijn ogen echt elke storm aan.
de tent doe ik weg wegens aanschaf van een trakker tent,een iets kleiner model dan deze omdat ik dat toch fijner vind.

wat krijg je erbij.

-tent
-tas ( oversized),en dan ook echt oversized en van zeer goede kwaliteit,tent inclusief grondzeil,haringen en extension poles passen met gemak ( tas van jrc )
-grondzeil,een goede kwalitatieve grondzeil,lekker dik en dus van goede kwaliteit. ( grondzeil is 1 keer gebruikt )
-extension poles,is op de foto's niet te zien vanwege ik deze nooit echt gebruik. dit zijn palen die je kan uitschuiven tussen de stokken van je tent.
dit zodat de tent nog strakker en stabieler staat,maar is absoluut niet nodig.windkracht 7/8 heeft deze tent geen enkele moeite mee.en deze heeft ze voor haar kiezen gehad in frankrijk ook !
ook passen hier met gemakt 2 stretchers in zoals te zien is op de foto,de 1 is zelfs nog een wideboy van nash ook.
zoek je een echte 2 persoons tent.is dit DE tent !

deze tent is nieuw bij vlemmix 400 euro,dan krijg je er een crappy tas bij,en zonder extension poles.
mijn prijs is 200 euro.
zakken doe ik niet omdat ik dit echt een koopje vind voor deze tent in uitstekende staat !

UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage

Sponsor
ricardo koster  
#2 Gepost : woensdag 8 augustus 2012 19:45:01(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
Verlaagd 180 euro.
ricardo koster  
#3 Gepost : zaterdag 11 augustus 2012 17:30:31(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
verkocht !!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.