logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
karperwezep  
#1 Gepost : donderdag 2 augustus 2012 22:47:20(UTC)
karperwezep

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
liHallo karpervissers.
Zoals jullie misschien weten ben ik een beginnende karpervisser. Nu heb ik al wel een rodpod gehad maar hij is helaas vandaag gesneuveld. Hengels,swingers en de meeste dingen heb ik al wel. Maar zoals de titel vermeld ben ik nog opzoek naar deze spullen. Mijn bedrag zal rond de 150 euro liggen en kan nog wel wat bij. Zouden jullie mij tips willen geven. Ik wil wel graag kwaliteit als t kan. Sorry als ik dit in het verkeerde topic geplaatst heb. Deze topic open ik omdat ik t zelf niet kan samenstellen, dus ik dacht misschien hebben jullie wel ervaring met 1 van deze dingen en kunnen jullie het me aanraden
Groetjes joey

Sponsor
Henk Haarlem  
#2 Gepost : donderdag 2 augustus 2012 23:11:49(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Voorlopig ff door sparen, met 150 kom je niet ver.
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
team nootdorp  
#3 Gepost : donderdag 2 augustus 2012 23:13:01(UTC)
team nootdorp

35 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik zou op www.henkkoster.nl even rond kijken
merken zoals JRC, spro en soul hebben wel goede spullen voor een mooie prijs

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
popp96  
#4 Gepost : vrijdag 3 augustus 2012 10:10:50(UTC)
popp96

15 ponder

Nederland

beetje op markt plaats enzo kijken heb ik ook gedaan toen ik net begon
heb plezier in je visserij dan komt alles goed
d'n hellemonder  
#5 Gepost : vrijdag 3 augustus 2012 12:34:52(UTC)
d'n hellemonder

5 ponder

In mijn beginjaren veel gevist met materiaal van Ultimate, altijd tevreden over geweest en redelijk betaalbaar. Vind bij Ultimate de prijst/kwaliteit dicht bij elkaar liggen.

Ik zou kijken voor een ultimate culture rodpod.. Of de bankstick/buzzerbars van Fox.. 50 euro.

Onthaakmat heb je in verschillende soorten en maten.. Ik zou gaan voor een onthaakmat met opstaande randen. Bijna alle merken bieden deze onthaakmatten aan. Je bent tussen de 60 en 80 euro kwijt.

Dan hedde voor de piepers weinig over.. Maar ik heb 5 jaar gevist met piepers van 7.95 ook van ultimate en die Piepen ook als je een run hebt.

Ik zou het minst besparen op de onthaakmat.. Daarna gaan kijken naar een Rodpod en serieus niet te veel geld uitgeven aan piepers.. Ik viseigelijk alleen nog overdag en vind het mooi als er 1 begint te loeien maar dat ik ze echt nodig heb kan ik niet zeggen.

Voor 150 euro kom je een heel eind. En wanneer je het juiste materiaal koopt en er zuinig op bent kan je er jaren plezier van hebben!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 augustus 2012 12:35:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

team nootdorp  
#6 Gepost : zondag 5 augustus 2012 12:34:24(UTC)
team nootdorp

35 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Eerst geschreven door: d' Ga naar gequote bericht
In mijn beginjaren veel gevist met materiaal van Ultimate, altijd tevreden over geweest en redelijk betaalbaar. Vind bij Ultimate de prijst/kwaliteit dicht bij elkaar liggen.

Ik zou kijken voor een ultimate culture rodpod.. Of de bankstick/buzzerbars van Fox.. 50 euro.

Onthaakmat heb je in verschillende soorten en maten.. Ik zou gaan voor een onthaakmat met opstaande randen. Bijna alle merken bieden deze onthaakmatten aan. Je bent tussen de 60 en 80 euro kwijt.

Dan hedde voor de piepers weinig over.. Maar ik heb 5 jaar gevist met piepers van 7.95 ook van ultimate en die Piepen ook als je een run hebt.

Ik zou het minst besparen op de onthaakmat.. Daarna gaan kijken naar een Rodpod en serieus niet te veel geld uitgeven aan piepers.. Ik viseigelijk alleen nog overdag en vind het mooi als er 1 begint te loeien maar dat ik ze echt nodig heb kan ik niet zeggen.

Voor 150 euro kom je een heel eind. En wanneer je het juiste materiaal koopt en er zuinig op bent kan je er jaren plezier van hebben!

volgensmij bestaat ultimate toch niet meer?

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
d'n hellemonder  
#7 Gepost : zondag 5 augustus 2012 14:11:09(UTC)
d'n hellemonder

5 ponder

Hm geen idee eigelijk of ultimate nog bestaat. Merk wordt in verschillende webshops nog wel aangeboden.
Karperrazzi  
#8 Gepost : zondag 5 augustus 2012 15:31:06(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Kijk voor piepers eens op markerworld..daar hebben ze van die blm dingen..schijnt goede prijs / kwaliteit te zijn, JRC heeft goede buzzerbars / banksticks..voor 3 tientjes heb je ook een onthaakmat waarmee je eerst vooruit kan..
diesel  
#9 Gepost : zondag 5 augustus 2012 15:35:33(UTC)
diesel

40 ponder

team nootdorp schreef:
Eerst geschreven door: d' Ga naar gequote bericht

volgensmij bestaat ultimate toch niet meer?

http://www.ultimatehengelsport.nl/
groet erik
Jorden  
#10 Gepost : zondag 5 augustus 2012 18:56:49(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Als we bij MarkerWorld gaan kijken:

beetmelders:

http://markerworld.nl/shop/products.php?50&cPath=83 70 euro

rodpod:

http://markerworld.nl/shop/products.php?377&cPath=41 60 euro

onthaakmat:

http://markerworld.nl/shop/products.php?381&cPath=24 32.95 euro

Totaal: 162.95 euro Knipoog

Je zit dan wel 12.95 euro boven je bedrag, maar dan zit je wel direct goed op vlak van kwaliteit Knipoog reken er wel nog verzendkosten bij...

Als je onder je budget wil zitten, dan zou ik de rodpod vervangen door een setje Soul Banksticks
http://markerworld.nl/shop/products.php?536&cPath=41 15 euro

dan kom je op een 120 euro uit.

Hopelijk ben je er wat mee!
Me...myself...and my rods!
karperwezep  
#11 Gepost : zondag 5 augustus 2012 20:01:59(UTC)
karperwezep

15 ponder

zoals het er nu naar uit ziet bestel ik de volgende dingen:

4 soul banksticks 35cm
2 snag ears RVS
1 b-carp unhooking craddle
1 b-carp weigh bag

de piepers zijn niet meer nodig. èèn deed het de laatste sessie niet meer maar na er even naar gekeken te hebben en wat geprutst doet hij het weer. een onthaak mat met hogere rand lijkt me wel verstandig.
Erwin  
#12 Gepost : maandag 6 augustus 2012 11:54:19(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Een uitrusting koop je nooit in een keer. Kijk dus eerst goed naar wat je 'echt' nodig hebt en spaar daarna op je eigen tempo je spullen bij elkaar. Het is een hobby die je veel geld kan kosten maar dit heb je zelf in de hand.
Jorden  
#13 Gepost : maandag 6 augustus 2012 15:41:25(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
ik ben in het bezit van die B-Carp Unhooking Craddle Knipoog Top ding! randen blijven goed rechtstaan, en is enorm compact om mee te nemen door de bijbehorende hoes Knipoog (word normaal gezien gratis meegeleverd).

Vandaag gaat hij mee naar de sessie, zal er dan is even pic's van maken Knipoog
Me...myself...and my rods!
karperwezep  
#14 Gepost : maandag 6 augustus 2012 18:29:29(UTC)
karperwezep

15 ponder

Okok ik wacht het af.

@erwin de rest van de spullen heb ik al wel zon beetje
luuk412  
#15 Gepost : dinsdag 7 augustus 2012 18:18:33(UTC)
luuk412

25 ponder

team nootdorp schreef:
ik zou op www.henkkoster.nl even rond kijken
merken zoals JRC, spro en soul hebben wel goede spullen voor een mooie prijs

ik zou ook idd de raad van nootdorp opvolgen.
zo heb ik het namelijk ook gedaan en dan heb je met 150euro genoeg.
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Jelle klein falckenborg  
#16 Gepost : woensdag 8 augustus 2012 02:10:58(UTC)
Jelle klein falckenborg

15 ponder

snag ears heb je toch niet perse nodig? heb een heel aantal jaar zonder gedaan en eigenlijk nooit gemist!
karperwezep  
#17 Gepost : woensdag 8 augustus 2012 18:22:37(UTC)
karperwezep

15 ponder

Nouja beetje kloten... Mijn moeder wil niet vooruit betalen voor de bestelling bij henkkoster en bij markerworld zijn ze op vakantie dus dan zou ik voorlopig niet kunnen vissen wat ik nog wel graag zou willen doen. Maar als oplossing gaan we naar een viswinkel in de buurt die fox jrc soul en alles ook verkoopt dus ik kom er waarschijnlijk wel uit..

Bedankt voor jullie hulp. Als er nog iets is plaats ik dat wel weer. Gr joey
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.