15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
@ leen leuk man al die vissen zo! |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@Leen zo tezien was je zoon zijn vakantie geslaagd met al die mooie vangsten b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
griend schreef:@Leen zo tezien was je zoon zijn vakantie geslaagd met al die mooie vangsten b Absoluut. Ik had nauwelijks kans om hem bij te benen... "papa, foto nemen !";-).
|
|
|
|
10 ponder Je bent lid sinds:: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
een 2,5 ponder groetjes djowie djowie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
na een mooie sessie, met een topvis van 20,2 kg b louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welke vis is 20,2 kilo? Door armdrukken en de gebruikte lensverhoudingen ben ik mijn inschattingsvermogen kwijt
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Idd, haha ik mis alleen nog een 3D bril .. verder mooie vissen |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
10 ponder Je bent lid sinds:: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
djowie schreef:een 2,5 ponder groetjes djowie
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Lekker bezig Louis, prachtige vissen.
|
|
|
|
|
Klopt, mooie vissen..niks mis mee
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de 20,2 is de voorlaatste schub, al de fotos zijn met zelfontspanner getrokken, en dus heb ik telkens maar 10 seconden om de vis mooi voor de camera te poseren. Ik vind van mezelf dat dit goed lukt maarja.... ik til mijn vissen gewoon op zoals ik ze het gemakkelijkst kan vasthouden en dat is gewoon mijn ellenbogen op mijn knieën. Misschien is het omdat ik 1,90m ben en dus wat langere armen heb dat ik dit ongewenst effect krijg, in ieder geval, ik ben tevreden met mijn fotos
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Niks mis met je foto's louis blijven posten!! b |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Absoluut, je vangt ze wel en daar gaat het om!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie vis mooie foto. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Prachtige vangsten weer Louis |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
mooie vissen louis en wat een brute zeelt
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 26
|
Beste visvrienden; Na zeer vele uren dit jaar met de pen en de method feeder heb ik gistermorgen dan toch met boilies mijn eerste karper van dit jaar gevangen. Voor velen hier misschien een kleine maar voor mij de grootste! 20 pond schoon aan de haak. En dat binnen een half uurtje... Nicolaas heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Vissen is net als marketing; je moet op het juiste moment, op de juiste plek met het juiste aas zijn! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.