10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 83
Bedankjes: 1 keer
|
nieuwe ronde nieuwe kansen welke stek ga je ?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 15-5-2013(UTC) Berichten: 41
|
Stek 17 heb ik op ingeschreven. Hopelijk de juiste keuze geweest. Maar dat weet je toch pas als je het voorbij is. |
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-5-2014(UTC) Berichten: 7 Locatie: Rotterdam
|
Het was zeer slecht met de karpervangsten deze week op het grote meer Zelfs zo slecht dat iedereen al op vrijdag middag vertrok en wij als enige nog overbleven op stek 17 Wij ook geen karpers gevangen wel nog 3 steuren gevangen 43p-36p-35p maar hier moet je wel iets zwaarder materiaal voor hebben want ze springen uit het water, proberen zich vast te zwemmen in oeverwortels of blijven op de bodem liggen zodat je lijn achter scherpe stenen kapot gaat Dus ook nog een paar verspeelt Volgend jaar gaan we het eens op stek 23 van het kleine meer proberen
|
|
|
|
|
jammer man als je het ondanks de wat mindere vangsten maar naar je zin heb gehad
|
|
|
|
|
ja dat wel hoor , de steuren vangsten maken het nog goed ik had er ook nog nooit een gevangen
|
|
|
|
|
Tja...dat is aan 1 kant wel jammer. Je hoop natuurlijk op heel veel activiteit, maar gelukkig heb je de steuren nog gevangen. Ik heb ook nog nooit een steur mogen vangen, dus op zich zou ik daar ook blij mee zijn. |
|
|
|
|
als je maar iets vangt daarvoor ga je tenslotte naar Frankrijk
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerst geschreven door: ber04948 Het was zeer slecht met de karpervangsten deze week op het grote meer Zelfs zo slecht dat iedereen al op vrijdag middag vertrok en wij als enige nog overbleven op stek 17 Wij ook geen karpers gevangen wel nog 3 steuren gevangen 43p-36p-35p maar hier moet je wel iets zwaarder materiaal voor hebben want ze springen uit het water, proberen zich vast te zwemmen in oeverwortels of blijven op de bodem liggen zodat je lijn achter scherpe stenen kapot gaat Dus ook nog een paar verspeelt Volgend jaar gaan we het eens op stek 23 van het kleine meer proberen
Of naar een openbaar water in Frankrijk .. Vang je dan niks dan rij je door het volgende water / stek. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
remon v wanrooij is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik weet niet wat je onder slecht noemt... maar deze site zegt dat in de week 14 juni tm 21 juni 32 karpers en 7 steuren zijn gevangen. Niet geheel slecht dacht ik. Nu krijg ik vandaag bericht van mijn vismaat die terug is gekomen dat hij afgelopen week niets heeft gevangen. De vissen zijn nog steeds niet in de paai. http://www.fishermanholi...-catch-report-14-21-juni
|
|
|
|
|
ja dit vangst report betreft ook het resultaat van beide meren Terwijl ik het duidelijk alleen over het grote meer heb op het kleine meer zaten een paar engelsen , op stek 21 , die wel goed gevangen hadden die week
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ber04948 ja dit vangst report betreft ook het resultaat van beide meren Terwijl ik het duidelijk alleen over het grote meer heb op het kleine meer zaten een paar engelsen , op stek 21 , die wel goed gevangen hadden die week Sorry, wist ik niet. Maar niet getreurd. Mijn vismaat was samen met nog 2 anderen. Er is 1 spiegel van 15kg en een schubje van 8kg uitgekomen. Het was dus ook niet opperbest.
|
|
|
|
|
nog een opmerking over het vanstreport dit is van 14 tot 21 juni wij zaten er van 17 juni tot 21 juni ( midweek ) Het weekend voor ons zat er er een nederlander op stek 18 op grote meer ( weekend ) die meer dan 9 karpers had welke stek zat je vismaat ?
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ber04948 nog een opmerking over het vanstreport dit is van 14 tot 21 juni wij zaten er van 17 juni tot 21 juni ( midweek ) Het weekend voor ons zat er er een nederlander op stek 18 op grote meer ( weekend ) die meer dan 9 karpers had welke stek zat je vismaat ?
Volgens mij hadden ze stek 2 en 3.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: ber04948 ja dit vangst report betreft ook het resultaat van beide meren Terwijl ik het duidelijk alleen over het grote meer heb op het kleine meer zaten een paar engelsen , op stek 21 , die wel goed gevangen hadden die week ik haak hier even op in. heb het report voor me. van het totaal plaatje kwamen 15 vissen van het kleine meer. dus van de 32 karpers ( lees 27 spiegels 4 schubs en 1 koi ) en 7 steuren. dus 39 vissen totaal ook vertel ik er bij dat stek 2 10 12 13 15 en 23 op t kleine meer vanaf de dinsdag vrij lagen. we zaten dus niet vol. er word indd momenteel heel matig gevangen, nog steeds geen paai indd en het is ook gewoon heel erg warm hier. Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 juli 2014 13:48:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Gelukkig kan ik niet klagen over slechte vangsten! Vanmiddag terug gekomen van een week op stek 10. Totaal 16 vissen weten te landen met als zwaarste een two-tone van 20kg.
|
|
|
|
|
zo dat zeker een mooi resultaat man vanwaar had je de meeste vissen tegen het eiland of rechts langs de kant
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ber04948 zo dat zeker een mooi resultaat man vanwaar had je de meeste vissen tegen het eiland of rechts langs de kant Hebben eigenlijk totaal niet tegen het eiland gevist. Hebben alles tegen de bosrand gevangen. 4 hengels lagen tegen de bosrand en 1 in het weid.
|
|
|
|
|
De bosrand? Je bedoelt langs de kant bij de bomen neem ik aan. Kan ik op de plattegrond zien. Zou op zich heel logisch zijn. Ik heb ook iets dergelijks in gedachte voor als ik in september die kant op ga. Had je de wind uit het westen? |
|
|
|
|
Ja inderdaad gewoon tegen de bomen kant aan ook de kom in. De wind stond de hele week vol in onze kom en is amper gedraaid. Eigenlijk alleen elke dag rond het avondeten was het windstil.
|
|
|
|
|
Lekker hoor....ik hoop echt dat ik (of wij) in september ook zo'n sessie zullen hebben! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.