50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mail notificatie werkt nog niet!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Waarom is mijn avatar verdwenen en kan ik geen nieuwe plaatsen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
breur schreef:Waarom is mijn avatar verdwenen en kan ik geen nieuwe plaatsen. Ik zie het... dat is raar. We gaan ermee aan de slag!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
Ha Erwin,
Ik kijk er normaal nooit naar maar mijn oog viel er plotseling op: Boven aan de pagina staat: huidige tijd maar deze loopt een uur voor... misschien staat dit al lange tijd zo maar dacht 'ik moet het toch even meleden' |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wouterbeyer schreef:Ha Erwin,
Ik kijk er normaal nooit naar maar mijn oog viel er plotseling op: Boven aan de pagina staat: huidige tijd maar deze loopt een uur voor... misschien staat dit al lange tijd zo maar dacht 'ik moet het toch even meleden' Deze klok staat al een hele tijd op zomer tijd. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:wouterbeyer schreef:Ha Erwin,
Ik kijk er normaal nooit naar maar mijn oog viel er plotseling op: Boven aan de pagina staat: huidige tijd maar deze loopt een uur voor... misschien staat dit al lange tijd zo maar dacht 'ik moet het toch even meleden' Deze klok staat al een hele tijd op zomer tijd. Volgens mij is het een uur achteruit ipv een uur vooruit 20:21 plaatsing Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 februari 2013 21:22:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Dit is volgensmij in te stellen bij, mijn profiel. Tijdzone +1 geloof ik? |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Volkomen gelijk Griend, de klok staat op wintertijd. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Komt door de kou Henk |
|
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Dit is volgensmij in te stellen bij, mijn profiel. Tijdzone +1 geloof ik? Heb ik geprobeerd maar dan staat er foute icq nummer ingevoerd. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 februari 2013 21:45:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
griend schreef:Henk Haarlem schreef:wouterbeyer schreef:Ha Erwin,
Ik kijk er normaal nooit naar maar mijn oog viel er plotseling op: Boven aan de pagina staat: huidige tijd maar deze loopt een uur voor... misschien staat dit al lange tijd zo maar dacht 'ik moet het toch even meleden' Deze klok staat al een hele tijd op zomer tijd. Volgens mij is het een uur achteruit ipv een uur vooruit 20:21 plaatsing haha Griend dat is ongeveer het zelfde in mijn beleving... rasechte Korendijkers zijn wel eens raar dat moet jij weten hhaha |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
|
Dat is waar wouter d d |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
griend schreef:ronalddehoog schreef:Dit is volgensmij in te stellen bij, mijn profiel. Tijdzone +1 geloof ik? Heb ik geprobeerd maar dan staat er foute icq nummer ingevoerd. Bij mij staat die op GMT +1 en mijn tijd klopt gewoon |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
bij mij staat die op (Dublin, Londen, Lissabon)en ik kan hem echt niet veranderen. Zo erg is het ook niet ik stoor me er niet echt aan. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb hem voor je aangepast Griend. Hij moet nu dus goed zijn. Maar wat raar dat je hem zelf niet kunt instellen. Hij moet automatisch op de goede tijdzone staan.
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
TESTJE ik vind het ook raar maar ff kijken of het nu opgelost is. |
|
|
|
|
|
het is weer toppie b |
|
|
|
|
|
griend schreef:het is weer toppie b Mooi zo!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
3X scheepsrecht hopelijk Mail notificaties werkt nog steeds niet
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Jowan, ik krijg de notifications wel binnen. Krijg je ze op geen enkele thread binnen of?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.