25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Haha, ja das waar maar ik ben momenteel aan het twijfelen tussen een biomaster, een navi of de 4500d. ik zal in de winkel ook eens uitleg vragen (:
|
|
|
|
|
Het is de Shimano Navi 8000 xtb geworden!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
en waarom is het die geworden en niet een biomaster of een 4500d? want daar zal vast wel een reden voor zijn??
en ik ben zelf namelijk ook op zoek naar molens in die prijsklasse
|
|
|
|
|
Omdat ik een navi prijs-kwaliteit gezien toch echt goed vond. Ik heb bij de winkel gehoord en dan vond ik de navi toch wel een koopje. De baitrunner kostte toch +/- 45€ meer en dan was mijn keuze snel gemaakt (:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
peterk schreef:en waarom is het die geworden en niet een biomaster of een 4500d? want daar zal vast wel een reden voor zijn??
en ik ben zelf namelijk ook op zoek naar molens in die prijsklasse Biomasters kosten €118,- navi tussen de €95 a €100 Biomaster 4 kogellagers Navi 2 kogellagers |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
als ik dan naar de prijs/kwaliteit verhouding ga kijken dan zal ik dus eerder voor de biomasters gaan. want heb ze opgezocht en verder komen alle specificaties overheen met elkaar, op de kogellagers na dan
ik wacht af tot aankomende zaterdag en dan kijk ik wat voor hengels ik ga nemen, en daar wil ik dan ook de molens op afstemmen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Misschien een tip Mij is jaren geleden verteld hoe je de beste molen voor je hengels kan kiezen
schroef een molen op de hengel en kijk door het startoog heen komen de spoel en startoog gelijk (past de spoel in het startoog) is het een goede match. is de spoel te groot voor het startoog is hij niet optimaal voor de hengel met werpen zal de lijn harder tegen het startoog aanslaan en zal er minder ver gegooid kunnen worden.
testen voor de perfecte slip laat er wat draad opspoelen hou het draad vast en stel de slip zo af dat de molen door zijn eigen gewicht door de slip gaat gaat dat gelijk en soepel dus zonder haperen is de slip goed
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Kijk een tip die ik nog niet wist, en waar ik zeker op ga letten bij het aanschaffen!!
Dankjewel Ron hier heb je wat aan!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
als je een molen met baitrunner wil kun je ook eens kijken naar de daiwa linear-s br 5500. Deze molens heb ik 2 jaar geleden gekocht en waren toen 120 euro bij hareco. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
David v. Z schreef:die zijn best zwaar maar Klerk is ook HEEL erg sterk persoonlijk vind ik het wel mee vallen qua gewicht tuurlijk zijn er lichtere molens maar daar betaal je ook wat meer voor. Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 januari 2013 07:09:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Die nieuwe windcast's mat baitrunner zien er ook wel interessant uit!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.