logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tim_tigers  
#21 Gepost : donderdag 29 november 2012 21:28:58(UTC)
tim_tigers

20 ponder

Stokken zijn aangekomen , zit met probleem bij een van de fox warriors , wat moet ik doen ? ik zal de foto inzenden , kunnen jullie mij helpen hiermee?
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha
Guus N  
#22 Gepost : donderdag 29 november 2012 21:33:16(UTC)
Guus N

25 ponder

Bedankjes: 1 keer
wat is het probleem dan?
zowiezo een melding van maken, want de leverancier dient jou goed materiaal te sturen.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 november 2012 21:37:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

tim_tigers  
#23 Gepost : donderdag 29 november 2012 21:45:24(UTC)
tim_tigers

20 ponder

wel zal fototje even plaatsen UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 november 2012 21:46:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

tim_tigers  
#24 Gepost : donderdag 29 november 2012 21:47:15(UTC)
tim_tigers

20 ponder

was via vlemmix , kan iemand mij helpen , wat moet ik doen?
ronalddehoog  
#25 Gepost : donderdag 29 november 2012 21:50:58(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

Bedankjes: 2 keer
contact opnemen met vlemmix, zoiezo. Stuur eventueel ook de foto op. Neem aan dat je ook factuurnummer etc. heb? dan zou ik die ook vermelden als bewijs dat je het bij hun besteld heb.
Voer geen oorlog, voer de vissen.
tim_tigers  
#26 Gepost : donderdag 29 november 2012 21:54:31(UTC)
tim_tigers

20 ponder

ok , grote schande voor vlemmix , was niet eens foam in de doos , slechte aankoop gedaan , laatste keer dat ik iets koop bij hun. doos was ook al raar. beter is henkkoster.nl
leen  
#27 Gepost : donderdag 29 november 2012 22:11:54(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
tim_tigers schreef:
ok , grote schande voor vlemmix , was niet eens foam in de doos , slechte aankoop gedaan , laatste keer dat ik iets koop bij hun. doos was ook al raar. beter is henkkoster.nl

Wat een kul. Heb al enkele keren door hen iets laten bezorgen (hengels). Zag er keurig uit. Het zou meer een probleem zijn als ze het niet oplossen, want dit soort dingen kan bij iedere leverancier gebeuren. Het gaat er toch om hoe het opgelost word... Maar ja, als je al vraagt "wat moet ik doen"...

Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 november 2012 22:12:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

PatricS  
#28 Gepost : donderdag 29 november 2012 23:00:32(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Dus in vervolg je hengels gewoon ophalen in de winkel.

Geen verzendkosten - je weet dat ze dan goed/heel zijn - en belangrijkste dan hoef je niet te kopen op basis van iemand anders zijn mening of hij goed drilt. Je kan ze dan gewoon zelf lekker testen.

Misschien was er wel een andere hengel geweest die beter bij je had gepast (misschien is deze ook goed en precies wat je verwachte, maar dat wist je van te voren niet)

Maar zsm contact opnemen met vlemmix. moet vast wel goed komen.Like succes

En je weet niet of het aan vlemmix heeft gelegen of de bezorger, dus oordeel niet te snelKnipoog
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
tim_tigers  
#29 Gepost : vrijdag 30 november 2012 23:45:19(UTC)
tim_tigers

20 ponder

ok bedankt voor de info , ik denk dat het een lasnaadje is zoon bolletje heb je wel meer , maar denk dat ik voor deze kleine ''SCHOONHEIDSFOUT'' geen hengel ga opsturen , ga het oftewel zo laten , oftewel gewoon afschuren met klein schuurpapiertje dat het mooi vlak is , je merkt het amper.
F.K  
#30 Gepost : vrijdag 30 november 2012 23:56:47(UTC)
F.K

40 ponder

Bewijst maar weer dat het gwn klote winkels zijn.
leen  
#31 Gepost : zaterdag 1 december 2012 00:33:04(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

floriskouters schreef:
Bewijst maar weer dat het gwn klote winkels zijn.

Enig bewijs zie ik niet. Het enige dat ik zie is dat iemand niet eens de moeite neemt om contact met de leverancier op te nemen en een hoop geblaat.
tim_tigers  
#32 Gepost : zaterdag 1 december 2012 01:28:36(UTC)
tim_tigers

20 ponder

iets terugsturen kost me nog is 15 euro , heb ik er niet meer voor over sorry , zal er zo mee vissen vind het niet echt erg , maar vind het wel spijtig dat ze dat niet nakijken voor ze het versturen.Is maar een storm in een glas water uiteindelijk hoor Tong
enzyme27  
#33 Gepost : zaterdag 1 december 2012 13:22:24(UTC)
enzyme27

20 ponder

Bedankjes: 1 keer
ik zou gewoon contact opnemen en een foto met de hengel terug sturen... kan me niet voorstellen dat het deel niet wordt vervangen..nee lekker eigenwijs mee doen en mee gaan vissen en straks lopen huilen als de hengel scheurd of breekt ivm een zwakke plek ofzo..
PatricS  
#34 Gepost : zaterdag 1 december 2012 14:04:24(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Hey Tim,
Als ik jou was zou ik bellen met Vlemmix Tilburg. Daarmee alles afspreken. (dichts bij) Foto's mailen enzovoort. Niet terug sturen maar proberen te regelen dat zij jou defecte deel terug nemen en dat ze daar een goed deel voor je hebben klaarliggen in de winkel. Van een andere (zelfde) hengel. Dat deel omruilen en dan kunnen zij alles afhandelen hoe ze het defect gaan afboeken of verhalen op de postorderbedrijf. Aangeven dat jij als tevreden klant van hun niet verantwoordelijk wil zijn. (ze zijn een groot bedrijf en zullen vast hun verzendingen verzekerd hebben).

Je hoeft het niet asociaal naar hun op te leggen, maar als je in alle redelijkheid en netjes snel naar hun reageert denk ik dat je een hoop voor elkaar kan krijgen.
Verschilt per winkel natuurlijk, maar bij Vlemmix in Steenwijk heb ik ook wel eens een defect gehad aan een lamp en dat werd heel netjes opgelost. Je moet er zelf ook wat voor over hebben dat het goed komt.

En je kan dan ook nog even lekker rond shoppen. En wij karpervissers hebben toch altijd wel wat nodig en je hebt een mooi dagje in Tilburg.

Dat zou ik doen!

Maar als je er niets aan wil doen ook goed. Maar niet achteraf gaan blazen wat een slechte winkels het allemaal wel niet zijn. Daar zijn al genoeg fora's over bevuild (soms terecht soms onterecht).

Succes!
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
leen  
#35 Gepost : zaterdag 1 december 2012 17:07:33(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

tim_tigers schreef:
iets terugsturen kost me nog is 15 euro , heb ik er niet meer voor over sorry , zal er zo mee vissen vind het niet echt erg , maar vind het wel spijtig dat ze dat niet nakijken voor ze het versturen.Is maar een storm in een glas water uiteindelijk hoor Tong

Hoe "weet" je dat het iets kost?

PS: De zichtbare afwijking kan wel eens veel minder erg zijn dan de inwendige afwijking (die je niet ziet)...
tim_tigers  
#36 Gepost : zaterdag 1 december 2012 19:06:43(UTC)
tim_tigers

20 ponder

oh , ok euhm dus zal een fototje doorsturen en contact met hun opnemen voor de zekerheid.
tim_tigers  
#37 Gepost : zaterdag 1 december 2012 19:18:57(UTC)
tim_tigers

20 ponder

je weet maar nooit , en inderdaad over die inwendige afwijking had ik nog niet over nagedacht.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.