Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-2-2013(UTC) Berichten: 11
|
Hoi iedereen, ben namelijk wat aan het rondkijken en aan het twijvelen voor mij een voerboot aan te schaffen. Al veel hoort van big dropper die is top, moar prijs niet haha. Wie heeft ervaring mee welke voerboot en zou eventueel een goeie aankoop zijn. Shark, bait Cruiser ,nanotec enz. Alvast bedankt
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
gebruik al jaren een fishfeeder 2 digitaal wel een forse boot maar vaar hier op de rivier met windkracht 6 nog uit 2 grote voerbakken duitse degelijkheid alles robbe en grauper |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
whizzard schreef:Hoi iedereen, ben namelijk wat aan het rondkijken en aan het twijvelen voor mij een voerboot aan te schaffen. Al veel hoort van big dropper die is top, moar prijs niet haha. Wie heeft ervaring mee welke voerboot en zou eventueel een goeie aankoop zijn. Shark, bait Cruiser ,nanotec enz. Alvast bedankt Kun je niet beter een eigen topic openen? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Navigator.... b |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 27
|
gebruik nu alweer een tijdje de baitcruiser XL fijn bootje niks miss mee, ik vis vaak op grote plassen. kan zo makkelijk diepte verschillen vinden. Als ik iets interessants heb gevonden ga ik er met de roei boot overheen met men prikstok om zo de bodem goed af te tasten het staat hier ook al ergens boven.. maar voor opstakel vissen i het inderdaad ook erg makkelijk
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.