40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Stefan Broks schreef:is dat niet een F1tje? worden hier uit gezet voor de witvissers, het is volgens mij een soort kroeskarpertje Right on spot Stefan! Ook wel kruiskarper genoemd. Is overigens geen officiële soort, dus staat niet in de online vissengids (app) van SportVisserijNederland. Omdat de app / website MijnVismaat daar z'n vissen vandaan haalt kan je deze ook niet toevoegen als soort bij een vangst. Contact opgenomen met de gasten van Mijn Vismaat en toegezegd gekregen dat dit in een later versie waarschijnlijk wel zal gebeuren. PS: Popp96 zat al in de goede richting te denken (geen bekdraden.. eigenlijk is het "hele kleine bekdraden, maar dat is op de foto echt niet te zien). Nog bedankt voor de gokjes hier :-)!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Waars zijn al deze vissen niet in afelopen september gevangen haha , maarja wel recpect jongens , mooie vissen |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Uploaded with ImageShack.usSpiegel niet kunnen wegen, korte sessie, verongelukte bijna op de fiets dus had ik onderweg mijn weegzak maar gedumpt bij een vriend.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Gisteren in de vooravond deze knapperd kunnen strikken, amper 1 run in 10 uur. (ik weet het excacte gewicht, das voldoende) Bewerkt door de gebruiker zondag 9 september 2012 10:18:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vangsten heren! hier nog een gras van gisteren b louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
dag heren! De mensen die mij verhaaltjes altijd lezen weten wel dat ik dit seizoen een redelijk tot matig seizoen draai, maar dat ik de laatste tijd toch aardig wat mooie vissen weten te strikken! dit weekend was er weer tijd om te vissen en ik ging dus ook weer na het zelfde water als waar ik die mooie donkere schub had! Ik zat mooi rond een gemiddelde te vangen van ongeveer 12,5 kilo, wat ik zeer mooie gewichten vind om te vangen.. achja een keer een uitzondering dan blij dat mij systemen werken, zo heb ik net die paar seconde meer tijd om de vissen bij de obstakels weg te plukken.. mvg, Stefan
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:mooie vangsten heren! hier nog een gras van gisteren b Boven de meter waarschijnlijk? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja idd zeker boven de meter, was echt ne mooie gras!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Vandaag gevangen Bewerkt door de gebruiker maandag 10 september 2012 08:51:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Fesker heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Dat zijn weer een paar mooie vangsten mannen! @Jeroen, plaatjes!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Thanx Frank! b |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Jeroen, Well Done! Stefan, vind het echt nog steeds een brute lange bak.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
ja ik ook.. vind hem niet echt mooi kwa schoonheid, vind hem meer mooi van bruutheid! dacht in het begin dat ik een gup er aan had hangen zo makkelijk kwam die uit de obstakel maar onder de top liet die ff zien wat die in zijn (bijna) meter lange lijf had pff wat een beest haha
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
na een lange dril toch mogen landen luuk412 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
louiskruyfhooft schreef:mooie vangsten heren! hier nog een gras van gisteren b wat een prachtige foto, zo met dat licht erop |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
|
bedankt
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-3-2012(UTC) Berichten: 14
|
Begin deze maand mijn PB weten te strikken(schub van 20kg) Ik dacht dat deze vis al meerdere jaren het loodje gelegd had nadat ik hem 4jaar terug op 16kg had gevangen en daarna nooit meer terug had gezien. Jammer genoeg had ik enkel mijn GSM toestel bij aangezien ik deze vis niet verwacht had http://www.youtube.com/watch?v=Nln9VWyD3WgBewerkt door de gebruiker vrijdag 14 september 2012 20:07:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
zoals ik kanzien ligt er wel een onder hoor. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.