30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
ronald kingma schreef:er is wel een water op het oog, zal eerder zijn dan de zomer. Binnenkort vast meer over de Carpcam De zomer is toch al begonnen?Of wachten jullie op zomerse temperaturen? Haha |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DeVisVerschrikker schreef:Al wat bekend wanneer de carpcam online is? |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Is er nog een carpcam-sessie gepland voor dit jaar? Ik heb er de afgelopen jaren met genot naar gekeken, maar ik hoor er helemaal niks meer van... |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
neem dat ding maar mee hierheen oktober |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-11-2011(UTC) Berichten: 24
|
waarom doet de carpcam het nog niet? of komt hij dit jaar niet?? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 6 augustus 2013 13:21:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
ted |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@ Lodewijk Als we naar Grosley gaan gaat hij zeker mee!
We zijn momenteel bezig met het plannen maar we gaan dit jaar zeker weer live streamen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:@ Lodewijk Als we naar Grosley gaan gaat hij zeker mee!
We zijn momenteel bezig met het plannen maar we gaan dit jaar zeker weer live streamen.
Gr. Erwin We wachten het vol spanning af |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb de perfecte plek. 30 meter van de router af |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Kan je niet uitleggen hoe het principe ervan werkt? Koop ik ook wel zo'n ding lol
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Is er bekend wanneer de carpcam weer gebruikt gaat worden en live te zien is op carpfeeling? Misschien is er al naar gevraagd maar heb het niet helemaal doorgenomen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Wat duurt nu langer dan wachten?.....langer wachten dus....... |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-9-2013(UTC) Berichten: 11
|
Mocht er weer gestreamd gaan worden... Is het misschien een idee om dat stukje programmatuur in iets anders te schrijven dan MS SilverLight? Of is dat een redirect naar de cam zelf welke SilverLight gebaseerd is? Ik browse eigenlijk alleen nog maar vanaf mn phone of tablet namelijk (zullen vast nog meer mensen doen) Greetz, Victor
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
VictorB schreef:Mocht er weer gestreamd gaan worden... Is het misschien een idee om dat stukje programmatuur in iets anders te schrijven dan MS SilverLight? Of is dat een redirect naar de cam zelf welke SilverLight gebaseerd is? Ik browse eigenlijk alleen nog maar vanaf mn phone of tablet namelijk (zullen vast nog meer mensen doen) Greetz, Victor Daarin heb je volkomen gelijk, ik heb dat de vorige live ook al aangekaart! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Hebben jullie al een indicatie wanneer de carpcam weer aangaat? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
|
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-9-2013(UTC) Berichten: 2
|
Erwin schreef:Hallo allemaal
Zoals jullie al op de homepage van CarpFeeling hebben kunnen lezen gaan we zondag 8 Juli weer beginnen met het live uitzenden van onderwaterbeelden.
Plaats hier je printscreens, vragen en opmerkingen.
M.v.g. Erwin en waar vind ik die carpcam? mvg glenn
|
|
|
|
|
De homepage wel eens bekeken? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Goed nieuws voor de liefhebbers van de CarpCam. Hij staat weer onderwater en de karpers hebben hem reeds gevonden. Nu alle technische zaken op orde krijgen en dan komt hij binnenkort weer live
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-8-2013(UTC) Berichten: 110
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Top |
Groeten steven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.