CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ben niet naar de winkel geweest maar er lag wel een pakketje op de deurmat. En daar zat een compleet CF outfit in.
Nog maals bedankt aan het Cf team
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Veel plezier ermee Jordy!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
daiwa collectie weer wat uitgebreidt met teamdaiwa tdr 2508 voor de pen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
SHIMANO 'stink bag' - waterdicht - alle schepnetten + weegzakken passen er in - en je kunt hem aan je foudraal klikken door de quiver combo uitvoering. kosten: een slordige 9 euro. het grootste voordeel is dat je nooit meer stank in je auto hebt door een schepnet dat ligt te stinken. en geen condens vorming meer op je ramen. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
thimon schreef:SHIMANO 'stink bag' - waterdicht - alle schepnetten + weegzakken passen er in - en je kunt hem aan je foudraal klikken door de quiver combo uitvoering. kosten: een slordige 9 euro. het grootste voordeel is dat je nooit meer stank in je auto hebt door een schepnet dat ligt te stinken. en geen condens vorming meer op je ramen. b Leuke aanwinst ja. Ik heb zoiets voor mijn laarzen. Super handig. Helemaal met dit natte weer...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
FOX Beanie 2 bivak mutsen setje polsmoffen |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
- Fang twister x haken waren op, even nieuwe gehaald, gelijk even wat ander klein spul meegenomen wat op was. €69,- zei de kassa. Tjs duur snoep die karperspulletjes. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wouterbeyer 2 bivak mutsen [/quote schreef:binnen kort op het nieuws bankovervallen, dan weten wij wel wie het was d d . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hahahahahahaha, gangsta style aan de waterkant. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
47 flessen cola vanille.......... auto zakt volledig zijn kont heen maar goed........ bestellingen voor mensen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik ging naar de brievenbus en nam mee: een doosje met 6 potjes pop-ups een t-shirt met opdruk en de krant
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Doe mij ook zo'n brievenbus! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
griend schreef:wouterbeyer 2 bivak mutsen [/quote schreef:binnen kort op het nieuws bankovervallen, dan weten wij wel wie het was d d . haha griend wat dacht je van die Albert Heyn in Zuid-beijerland Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 november 2012 19:10:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Lodewijk schreef:47 flessen cola vanille.......... auto zakt volledig zijn kont heen maar goed........ bestellingen voor mensen 1,5 ltr flessen dus ong. 70 kg,wat voor een auto heb jij dan datie met 70kg lading op zijn kont ligt |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Niks opgegeven en dan toch wat voor me meenemen... wat ben je toch een vriend Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wouterbeyer schreef:griend schreef:wouterbeyer 2 bivak mutsen [/quote schreef:binnen kort op het nieuws bankovervallen, dan weten wij wel wie het was d d . haha griend wat dacht je van die Albert Heyn in Zuid-beijerland Daar is genoeg geld wouter en blikken mais niet vergeten |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Paul Jansen schreef:Lodewijk schreef:47 flessen cola vanille.......... auto zakt volledig zijn kont heen maar goed........ bestellingen voor mensen 1,5 ltr flessen dus ong. 70 kg,wat voor een auto heb jij dan datie met 70kg lading op zijn kont ligt inc me vis spullen me kleding nog meer spullen voor anderen....... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Niks opgegeven en dan toch wat voor me meenemen... wat ben je toch een vriend Mvg Erwin neem wel een flessie voor je mee |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
een nieuwe rigbord voor de f-box een paar pennetjes loodjes foampjes een paar potjes haakjes voor de pen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.