CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Caravan en auto verkocht, nieuw: een twingo, een laminaatvloer, een karpet en voor het leggen van het laminaat als beloning voor mezelf een rf15 inbouw.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
En hoe kom je nou naar den bosch? Met de twingo? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Net als vorige keer .... met de Landrover.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Cygnet rodpod, 2x nash hengels 2x delkim txi 's 2man bivvy Fouderaal
Umm ja dat was het wel haha |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-8-2012(UTC) Berichten: 4
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Katapult, hoes voor de weger en de nieuwe gamakatsu Hump Back haken maat 6. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
5 pain 7 baguette 12 crossants 9 pain chocola
moest ff naar de bakker voor het meer hier hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
3 nieuwe magneetwieltjes voor mijn Gardner ATTS setje 1.5 kilo tijgernootjes en 3 kilo cream scopex van Startbaits. en vandeweek mijn nieuwe Dreamcatcher baitboat ophalen |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
2 bigpit molens en een fluocarbon lijntje |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dreamcatcher schreef:3 nieuwe magneetwieltjes voor mijn Gardner ATTS setje 1.5 kilo tijgernootjes en 3 kilo cream scopex van Startbaits. en vandeweek mijn nieuwe Dreamcatcher baitboat ophalen misschien zien we elkaar wel Moet de mijne ook ophalen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Woensdag 10 uur: afspraak om de rf15 fishfinder in te laten bouwen. Jij gaat zekers naar Arnhem, Ron?
|
|
|
|
|
ja daar is mijn boot ook Tenminste als mijn printplaatje gemaakt is van de aansturing van de automatische bakken |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
zo ff wat kleine spulletjes gehaald. X-ray is eigen mix van de eigenaar hengelsportzaak wouterbeyer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:ja daar is mijn boot ook Tenminste als mijn printplaatje gemaakt is van de aansturing van de automatische bakken Daar staat ie om bekend, toch.... alles op tijd! d d d d
|
|
|
|
|
wouterbeyer schreef:zo ff wat kleine spulletjes gehaald. X-ray is eigen mix van de eigenaar hengelsportzaak Stopt hij het zelf in potjes dan? staat toch echt dip op dat potje maar zie pop ups |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
hah ron idd. ik denk dat hij ze zelf ook stikkert ofzo of het is gewoon fout gegaan.
|
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een spothengel en een mini spomb |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:dreamcatcher schreef:3 nieuwe magneetwieltjes voor mijn Gardner ATTS setje 1.5 kilo tijgernootjes en 3 kilo cream scopex van Startbaits. en vandeweek mijn nieuwe Dreamcatcher baitboat ophalen misschien zien we elkaar wel Moet de mijne ook ophalen Heb gehoord dat er een beetje vertraging is , de boot is klaar alleen waren de zenders nog niet binnen. Nog even geduld |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Geduld is een schone stek ...
|
|
|
|
|
Ja klopt Erwin alleen had tegen mij gezegd dat hij deze week klaar zou zijn en nu zijn ze op vakantie tot de 26ste Misschien vergeten door de drukte Maar toch |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.