CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
een jvs zitkist, die gemaakt zou worden bij de o zo geweldige vlemmix. voor de zomervakantie opgestuurd. nu een nieuwe gekregen. alleen nog wachten op het voetplateau? iemand interesse in? pm maar, hij staat ook op marktplaats;p
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
fox illusion 2 rollen lood en nog wat klein spul de rest hadden ze weer niet lang leven raven ze willen daar volgens mij niks meer verdienen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik heb ook weer nieuwe spulletjes: - extra shimano ultegra xta 12000 - Korda handdoek - nog wat nieuwe spulletjes waar ik jullie binnekort meer over zal vertellen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
1 spinnertje voor te baarzen xD |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
pff hier kan je dan ook nog us neit schaatsen maar heb sins vandaag onthaakmat nash voor de kerst gekocth
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
een nieuwe viskoffer met rugleuning voor schoonpa gekocht vandaag voor mezelf een X2 doosje/mapje om mijn rigs in op te bergen.(van 18 voor 6,- nu) en wat kunstaas (rapala) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
soul carp craddle ps: wat een goede onthaak mat !!!!:-" echt super ! |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
tent jrc contact voor een mooi zachtprijsje |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
starbaits kosy duo met overwrap
|
|
|
|
|
jrc 3d 4 season slaapzak en jrc cacoon en mooie lamp voor het sleutel en voor de tent |
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Line Aligners en een spod |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben niet naar de winkel geweest, maar kwam het tegen op marktplaats. 9mm boilietafel moet wel weer naar de viswinkel, heb weer een paar kadobonnen gekregen met de kerst |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha heb er ook gekregen
|
|
|
|
|
trakker rig box want die andere zit veel te vol en ligge er nog onderlijne op tafel moest er eigleijk 2 hebben maar die van dam hadden ze niet meer en die kost maar 15€ en is gewoon zelfd als korda maar heb toch maar voor deze gekozen aangezien die pas van de zomer of mis niet meer binnen kwam
|
|
|
|
|
davey knol schreef:ben niet naar de winkel geweest, maar kwam het tegen op marktplaats. 9mm boilietafel moet wel weer naar de viswinkel, heb weer een paar kadobonnen gekregen met de kerst vis je 9mm dan?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
morgen even naar de winkel denk ik even kijken op het gebied van karper
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
lekker warme cyclone buff voor koude karpersessies |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
allemaal klein spul en een karper poster!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
tom de maat schreef:davey knol schreef:ben niet naar de winkel geweest, maar kwam het tegen op marktplaats. 9mm boilietafel moet wel weer naar de viswinkel, heb weer een paar kadobonnen gekregen met de kerst vis je 9mm dan? ja is dat vreemd dan? nee zottegeit, het aankomende jaar ga ik mijn bollen 9 en 14 mm maken... lekker verschillende maten nu nog een 14 mm tafel... iemand? |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
een heleboel !! rib uit me lijf:-" - schep net van soul - nieuwe penhengel - alle vier me molens nieuwe lijn er op - pen dobber - haakjes van fox size 7 - nieuwe swinger van fox met lampjes ( die kapot uit de verpakking kwam dus moet ff terug ) - nieuwe fox beetmelder ( was een aanbieding samen met de swinger een aanbieding ) - nieuwe stoel en dat was het wel denk ik Gr. Carpfreak/Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.