10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
heb zelf http://www.soulcarp.com/?prid=12&cid=87 gekocht. dit eigenlijk omdat de 2 plekken die ik voor dit jaar op het oog heb tussen het riet liggen. maar ook vaak zat gewoon steuners...als je echt 2 compleet andere hoeken gaat bevissen |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Edwin Wouters schreef:Zo Stein, de Ranger inruilen en een ewwp aanschaffen? Je kan eens bij Zunnebeld kijken, die krijgen er weer een paar binnen.
groet, edwin ehm juist ik hoop niet dat dit serieus is |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 82
|
wat is jullie ervaring van en fox skypod kwa stabielheid enz enz |
vang ze !!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
robbin schreef:Edwin Wouters schreef:Zo Stein, de Ranger inruilen en een ewwp aanschaffen? Je kan eens bij Zunnebeld kijken, die krijgen er weer een paar binnen.
groet, edwin ehm juist ik hoop niet dat dit serieus is Een onder onsje denk ik Robbin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
michaelutc schreef:wat is jullie ervaring van en fox skypod kwa stabielheid enz enz Een maat van mij vist er al meer dan 4 jaar met heel veel plezier mee. Hij is nogal veel eisend en toch erg tevreden over deze pod. Gr. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
dit zijn mijn 2 rodpods... de driepoot is van JRC en de andere is van Prologic steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
vang ze !!! |
|
|
|
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
ik ben gegroeid jongens ben al 10 pond ? wat betekend dat eigelijk ? |
vang ze !!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oke okee erwin duidelijk thanx |
vang ze !!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Steef, maat van me heeft die 3 poot JRC ook en ik moet zeggen hij oogt wel mooi maar er zijn veel betere pod's ... maar dat is dat eerder omdat het een 3 poot is. |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
|
steef ik bedoelde die prologic |
vang ze !!! |
|
|
|
|
die van prologic is ook makkelijk te gebruiken als rodpod of als met banksticks met buzzerbars.... exclusive-carp, ik kon die jrc heel goedkoop op de kop tikken en ik gebruik hem alleen als er geen andere mogelijkheid is..... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
@ steef vind je die van prologic fijn ?? ik heb hem ook maar ik vind hem niet echt super stevig / onstabiel ..
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Carp93 schreef:@ steef vind je die van prologic fijn ?? ik heb hem ook maar ik vind hem niet echt super stevig / onstabiel ..
Dan ben je beter met die van SOul, vergelijkbaar maar veel sterker => heb in de tijd genoeg gewikt en gewogen ... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik zou zelf nooit gaan voor van dat geplastiviseerde aluminium. In de winkel is het mooi maar als je ermee gaat vissen zal je zien dat op de bewegende schuivende delen toch slijtage ontstaan. ik had de Fox Horizon. Een ding weet ik wel. Dat nooit meer! Sorry trouwens als ik mensen tegen hun benen aanschop maar geef mij maar lekker RVS!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
die van soul / ultimate / x2 lijken machtig veel op elkaar aleen ander stickertje er op met merk |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Bart jan ik vind die van prologic fijn omdat ik 2 mogelijkheden heb. namelijk 1 de rodpod en 2 de banksticks met buzzerbars en ik vind hem niet zo onstabiel en stevig genoeg.... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 maart 2010 20:02:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
Carp93 schreef:die van soul / ultimate / x2 lijken machtig veel op elkaar aleen ander stickertje er op met merk Inderdaad lijken, die Prologic ging ik eerst kopen maar die staat niet echt stabiel die beweegt als je er tegen duwd ... de Soul niet ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.