logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
pduivenb  
#21 Gepost : donderdag 22 maart 2012 20:34:00(UTC)
pduivenb

10 ponder

Ok, leuk! Wij het weekend erop op dezelfde plek. Laat je het wel een beetje netjes achter? ;-)

Ik zou het leuk vinden als je na het weekend een verslag doet. Misschien hebben wij er nog wat aan.
rfrdaniel  
#22 Gepost : donderdag 22 maart 2012 21:26:40(UTC)
rfrdaniel

15 ponder

Ik zal alles netjes opruimen, dan heb je nergens last van Like

We gaan met zijn 3en, 2 man op stek 5 en 1 op stek 6.

Jullie horen het nog.
pduivenb  
#23 Gepost : vrijdag 23 maart 2012 14:46:29(UTC)
pduivenb

10 ponder

Top! Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.

Veel succes in iedergeval!
geert  
#24 Gepost : vrijdag 23 maart 2012 21:05:14(UTC)
geert

Nieuwe uitzetting

@ pduivenb en rfrdaniel succes !!!!
Marco Baco  
#25 Gepost : woensdag 28 maart 2012 22:28:54(UTC)
Marco Baco

5 ponder

Avond

In oktober nog een weekendje naar Old Pollard geweest, de eerste keer was het super bevallen en het is kortbij!
Jos had er toen goed zijn best gedaan om het allemaal op te knappen, stekken worden mooier en voorzieningen zijn ook beter als een paar jaar geleden.
Het jammere was toen wij er waren dat het water enorm gezakt was, en dan heb ik het niet over 20 cm maar echt over een meter!!!!Niet eens
Bomen die in de kant staan stonden nu boven water. Jos gaf ook aan de vijver te gaan uitdiepen met een drijvende kraan. Ook ging hij bij stek 1 een stuk uitgraven om iets meer water te krijgen.
Laatste keer 2 runs en 2lossers dus helaas!
Tip: Zoek de harde stukjes op!!!
Als je op stek 5 staat en je kijkt naar de overkant richting de houten cabin dan ligt er in het midden een mooi stiukje harde bodem wat zeker een hotspot is!!
Aas: Gebruik de boillies van Jos hier hebben er al een hoop succes mee gehad heb ik gehoord!
Ik hoop dat het water gestegen is en wens je veel succes Fredjestars op dit kleine maar mooie water.

groetjes
Marco
Erwin  
#26 Gepost : donderdag 29 maart 2012 13:40:19(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Het lijkt mij in elk geval een prachtig water. Heb al prachtige foto's van het water voorbij zien komen.
fredjestars  
#27 Gepost : donderdag 29 maart 2012 20:11:37(UTC)
fredjestars

5 ponder

@marco:ik heb nog wat info over het water opgezocht en inderdaad de old pollard lake boilie's worden
veel aangeraden ,dus ga ik deze zeker uitproberen.
Maar... ik neem wel nog een zakje boilie's 'scopex squid' van nach mee omdat ik daar al aantal keer goed mee heb gescoord op
andere wateren.
Voor de rest hoop ik jullie een mooi klein verslagje te schrijven en met wat mooie foto's he

fre
Gertle  
#28 Gepost : vrijdag 30 maart 2012 23:24:35(UTC)
Gertle

Nieuwe uitzetting

Ik ga weer een weekje in juni 15 tot en met 22 juni. De afgelopen 2 jaar altijd in mei geweest dus kijken als juni wat wordt. Wij zitten altijd op stek 2 en goed gevangen. Voerbootje mee en gewoon varen en droppen. De laatste nacht hadden we nog 1 boillie, haak beazen en we vingen er ook nog op. Haha, dus de stekkeuze is niet echt belangrijk gewoon varen met je voerboot en droppen. Bij de wilgen of het midden alles vangt. Dat is mijn ervaring.
rfrdaniel  
#29 Gepost : maandag 2 april 2012 18:05:01(UTC)
rfrdaniel

15 ponder

Terug van Old Pollard.
We hebben er in totaal 13 karpers, 13 brasems en 1 zeelt mogen vangen.
Alle vissen kwamen van stek 5 af.

Zoals al eerder gezegd zijn de harde plekken goed.

Vrijdagnacht en zaterdag hadden we goed weer.
Wind op de kant en bewolking. Bijna alle vissen zijn toen ook gevangen.

Zaterdagnacht is de wind gedraaid en is het gaan vriezen, en dit was funest voor de aanbeten.

Zondag kwam de wind steeds uit een andere hoek, en hebben we helaas geen beet meer gekregen.

Mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een PB
Erwin  
#30 Gepost : dinsdag 3 april 2012 16:17:58(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Heb je ook mooie foto's die je met ons wilt delen?
rfrdaniel  
#31 Gepost : dinsdag 3 april 2012 18:53:22(UTC)
rfrdaniel

15 ponder

Erwin schreef:
Heb je ook mooie foto's die je met ons wilt delen?

Zie topic Hoeksche waard bij vissen in nederland, daar heb ik ze staan Like
geert  
#32 Gepost : woensdag 4 april 2012 17:50:28(UTC)
geert

Nieuwe uitzetting

@ rfrdaniel: met wat voor aas heb je gevist ? en met welk rig systeem ? Wordt er ook aan de kant gevangen ?
hoe is de inrichting in de cabine op stek 5 : frigo ,diepvries,koelkast,kookplaat...,?
thanks

@ marco baco : hoeveel meter is het ongeveer tot die harde bodem op stek 5 ?

thanks

Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 april 2012 18:26:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Marco Baco  
#33 Gepost : zaterdag 7 april 2012 18:13:48(UTC)
Marco Baco

5 ponder

Middag Geert

Op hoeveel meter uit de kant de harde plaat ligt is moeilijk te zeggen, als ik goed nadenk dan ligt de harde plaat op de scheidingslijn van de stekken in het midden. Als je dan van de cabin op stek 5?6 een lijn trekt naar de andere stek op stek 2 dan ligt op het kruis de harde plek. Er liggen bootjes tegenwoordig en dat is een voordeel.
Ik zou gewoon bij aanvang met een stok het water op gaan om de te prikken.
Verder is het een klein maar mooi water met een hoop mooie vissen!!
Ik zat in oktober in de cabin op stek 2, echt top we hadden alles om het vissen nog prettiger te maken. Wij waren er in oktober en het vroor s'nachts en in de avond al. Dat was ook de reden dat we niets hebben gevangen(denk ik).
Ga je er binnekort heen?
2 Jaar geleden ben ik er ook geweest en heb samen met mijn maatjes gevist vanaf stek 5,6,7
later bleek dat ik de beste sgtek had en ving er in een kort weekendje 9 met als zwaarste een 30 ponder.
ga je er binnenkort heen of heb je plannen?

Gr.Marco
geert  
#34 Gepost : zondag 8 april 2012 09:33:48(UTC)
geert

Nieuwe uitzetting

@ marco Breede lachank je wel voor de info.
Van 14 mei tot 18 mei gaan we op stek 5. Het is de 1ste keer op een betaalwater in frankrijk daarom is
iedere tip welkom.

Mvg Geert

Bewerkt door de gebruiker zondag 8 april 2012 09:38:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

pduivenb  
#35 Gepost : woensdag 11 april 2012 15:48:13(UTC)
pduivenb

10 ponder

We zijn zoals aangegeven afgelopen weekend geweest. Wij hadden stek 5 en een ander koppel waarmee we waren stek 2. Helaas zat het weer nog steeds niet mee en ondanks de wind op de kant van stek 5 was het toch echt aan de koude kant. De eerste dag kwamen we aan en was het bewolkt en klaarde het snel op. Konden zelf een paar uur in tshirt lopen. Om half vijf kwam de eerset run (hoekje stek 4) en mocht ik een mooie spiegel landen van 32,8. Twaalf uur in de nacht wederom op deze hengel een run en een mooie speigel van 32,1 lag op de mat. Beide met eigen boilies. Daarna bleef ht angstvallig stil. zatedag laat in de middag nog een run in dezelfde hoek maar deze schoor helaas los. De laatste nacht overgegaan naar tijgers en twee hengels op de middenlijn gelegd en dit leverde weer wat actie op. 1 Schub van 22 pond en een harde run die ik zonder enige weerstand ook maar kon inhalen.

Onze maten aan de overzijde mochten twee karpers landen, 22 en 27 pond. 1 karper verspeeld en dat was echt een dikke. Vermoede was dat het misschien wel eens granny kon zijn. Deze vis was niet te stoppen en zwom van de zijde van stek 3/4 naar de kom links van stek 2 en wist zich zonder problemen vast te zwemmen. Boot gehaald en geprobeert los te krijgen maar mocht helaas niet baten.

Kortom, een koud en winderig weekend waarbij de meeste activiteit van de zijde kwam stek 3/4. En ondanks de tegenvalende activiteit toch een zeer geslaagd weekend en een aanrader. In tegenstelling tot Niels en onze voorgangers van die week hadden wij totaal geen last van witvis.

Groet!
Marco Baco  
#36 Gepost : woensdag 11 april 2012 22:08:34(UTC)
Marco Baco

5 ponder

Avond Geert

Als jullie aankomen op Old Pollard en ontvangen worden door Jos van Deutekom, gewoon even wat tips en info vragen aan Jos. Hij is echt behulpzaam, en zal zeker de nodige info geven.
Ik heb net tussendoor even gauw gekeken hoe de volgorde van de stekken ook al weer zaten, en stek 5 is een mooie stek met een vlonder voor de deur. Ik zou als ik jouw was proberen wat harde stukjes op te zoeken tegen de kant en onder de bomen.
Als ik het me goed herinner ligt er een mooi plaatje van net een paar meter voor de scheidingslijn van het midden van het water net onder de kant!

Succes
Marco

geert  
#37 Gepost : woensdag 11 april 2012 22:53:37(UTC)
geert

Nieuwe uitzetting

@ Marco : Dank u wel voor de tips.
fredjestars  
#38 Gepost : donderdag 24 mei 2012 21:15:08(UTC)
fredjestars

5 ponder

eindelijk kan ik na lang wachten morgen vertrekken naar old pollard,
tis te hopen dat ik er na thuiskomst een paar foto's kan opzetten,anders was het ni goed he

grtz en thx voor de tips
PatricS  
#39 Gepost : vrijdag 25 mei 2012 10:15:50(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Suc6!!! Pak de granny maar ff.
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
Gertle  
#40 Gepost : dinsdag 29 mei 2012 23:32:44(UTC)
Gertle

Nieuwe uitzetting

Zijn de vangsten nog een beetje hoopgevend? Ik ga over 3 weken een weekje vissen bij Jos Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (16)
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.