50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Wou je zeggen dat de vis de 10kg niet eens haalde Stein... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Knap staatje fotografie Stein...ehhh...fotograaf van...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-11-2009(UTC) Berichten: 67
|
stein jansen schreef:filip vn schreef:11.5kg.. al lijkt me dat zeer weinig filip, dit is niet weinig. hij is nog minder straf! en je avatar lijkt me zeker een 25kg-vis, maar wellicht weegt die ook maar 14kg? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 februari 2010 10:13:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 39
|
ik heb het niet voor zo een fotos een vis moet tot zijn recht komen en zijn zoals em is en niet proberen van nen 20ponder nen 40 ponder te maken begrijp sommige mensen niet goed wrm ze dat doen
|
|
|
|
|
carphunter schreef:ik heb het niet voor zo een fotos een vis moet tot zijn recht komen en zijn zoals em is en niet proberen van nen 20ponder nen 40 ponder te maken begrijp sommige mensen niet goed wrm ze dat doen Ik denk niet dat het er bij Stein om gedaan is.. maar het is wel een fenomeen dat je meer en meer tegenkomt, jammer genoeg
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
carphunter schreef:ik heb het niet voor zo een fotos een vis moet tot zijn recht komen en zijn zoals em is en niet proberen van nen 20ponder nen 40 ponder te maken begrijp sommige mensen niet goed wrm ze dat doen Beste medevissers, Je kunt het ook anders formuleren, mensen liegen over gewichten. Zoals ik al eerder heb gezegd doe ik dat nooit. Deze vis weegt 9,1 kilo en ja ik heb ook wel foto's van vooraf. Maar het ging toch om raden. Dat is gelukt. En Filip, mijn avatar weegt 48 pond. Deze vis was 1 van de 3 vissen die ik op de voor mijn beruchte ochtend ving. 1 van 38 pond 1 van 48 pond 1 van 52 pond Ik geef de beurt graag aan Steef Zender over, want hij heeft mijn gewicht goed geraden. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 februari 2010 17:23:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik vind, dat je foto's moet maken van de vis zoals dat zelf wilt. Als jij het mooier vind de vis wat verder naar voren te houden, moet je dat vooral doen. Het is namelijk voor je eigen fotoalbum. Ik fotografeer zelf veel en vind het leuk om te experimenteren met poses en verschillende hoeken. Vandaar mijn commentaar. Het klopt dat veel mensen liegen over gewichten (daar komt het woord visserslatijn vandaan ). Daarom snap ik ook het commentaar van carphunter wel. Je denkt door de foto al snel dat hij zwaarder is. Stein valt gelukkig niet onder deze categorie. Hij maakt gewoon mooie foto's Nou....Steef...kom maar op met een mooie plaat!!
|
|
|
|
|
stein jansen schreef:
En Filip, mijn avatar weegt 48 pond. Deze vis was 1 van de 3 vissen die ik op de voor mijn beruchte ochtend ving. 1 van 38 pond 1 van 48 pond 1 van 52 pond
Wauw Stein, super, daarna zeker een stevig ontbijt genomen met spek en eieren!? Zie ik dat goed en is dat in Bin El Quidane? Ik heb het op het kanaal ook ooit eens mogen meemaken.. 3 40ers, 2 30ers en een 20er op 1 nacht, dat zijn momenten die je nooit meer vergeet!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
filip vn schreef:Ik heb het op het kanaal ook ooit eens mogen meemaken.. 3 40ers, 2 30ers en een 20er op 1 nacht, dat zijn momenten die je nooit meer vergeet! Zo ken ik ook een moment, je weet wel welk hé bliss |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
steef zenden schreef:38pond voor de karper en de vanger 90kg Stein, heb ik jouw gewicht goed geraden of de vis..... want ik heb de karper op 19kg of 38 pond geschat en jij zegt dat de karper 9,1kg is |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Mijn gewicht. Maar daar gaan we het niet meer over hebben toch |
|
|
|
|
|
filip vn schreef:stein jansen schreef:
En Filip, mijn avatar weegt 48 pond. Deze vis was 1 van de 3 vissen die ik op de voor mijn beruchte ochtend ving. 1 van 38 pond 1 van 48 pond 1 van 52 pond
Wauw Stein, super, daarna zeker een stevig ontbijt genomen met spek en eieren!? Zie ik dat goed en is dat in Bin El Quidane? Ik heb het op het kanaal ook ooit eens mogen meemaken.. 3 40ers, 2 30ers en een 20er op 1 nacht, dat zijn momenten die je nooit meer vergeet! dit is inderdaad op Bin el quidane het ontbijt was die ochtend een lekker biertje |
|
|
|
|
|
wie is dan nu aan de beurd voor de volgende ronde??????????????????????? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
CarpFighter zat met zijn 9,9 kilo het best in de buurt. CarpFiter...it's all yours!!
|
|
|
|
|
oke dan, op naar de volgende ronde.............. ben benieuwd naar zijn foto................. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.