50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
bovenste = 13 kilo onderste = 12 kilo leuke schubs b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
18 pond 21 pond en de volgende keer een flinke emmer water over je mat voordat je je vissen erop legt zullen ze waarderen b b Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 februari 2012 20:51:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
aangezien die nog niet geraden is maar het topic beetje dood valt. de bovenste woord 24 pond. en de onderste 20 pond. en aangezien henk de enige is die 1 van de 2 goed had is de beurt aan hem. Henk Haarlem schreef:11kilo? 10kilo?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-7-2010(UTC) Berichten: 50
|
idd die mat nat en denk aan de borstvinnen heh waarderen ze ook |
werken is voor mensen die niet kunnen vissen |
|
|
|
|
pietjuh schreef:idd die mat nat en denk aan de borstvinnen heh waarderen ze ook mat was nat genoeg. en idd die vin kan beter. maar zolang ze er niet met hun gewicht op liggen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zie dat ik de eer heb de nieuwe inzending te doen, ff kijken of dat gaat lukken. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Ik zie dat ik de eer heb de nieuwe inzending te doen, ff kijken of dat gaat lukken. heb je goed gezien henk.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
veel water had die mat idd nog niet gezien,wordt nog vaak vergeten op voorhand klaarzetten is een goeie tip gtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
visser01 schreef:veel water had die mat idd nog niet gezien,wordt nog vaak vergeten op voorhand klaarzetten is een goeie tip gtss visser Idd behalve het schepnet is de mat droog..... Maar aan zijn volgende reactie las ik al dat hij dit niet zag als een "leermoment" jammer...... |
groet erik |
|
|
|
|
de mat was nat genoeg. en als je mn reactie las op pietjuh geef ik gwn toe dat die vin beter kon.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.