CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Raad het gewicht
»
Nog maar weer een keer naar Brabant dan, wat woog deze spiegel.
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
uhhhm is mij al iemand voor helaas maar dan doe ik er een half pondje bij, dus ik ga voor 23,5 pond
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
|
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
25 pond! Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:ik denk 12 kilo henk onbekende voor mij uit die mooie plas
mooie spiegel hoor Ik zal er maar een eind aan maken want het was al lang geraden, Jos gefeliciteerd jij bent aan de beurt. En wederom bedankt voor de complimenten, daar zijn ze sterk , mooi , en tot nu toe niet onder de 10 kilo geweest. Man wat hou ik van die put. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
hehe das jammer net een half pondje er naast de volgende keer weer een nieuwe kans!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Raad het gewicht
»
Nog maar weer een keer naar Brabant dan, wat woog deze spiegel.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.