CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Mededelingen
»
C.O.S. petitie: Laat de spiegels voor de sport!
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
diesel,
het gaat niet om het geld. Het gaat erom dat de spiegelkarper uit zichzelf dreigt te verdwijnen in de openbare wateren zonder de hulp van spiegelkarperprojecten. Als er dan spiegels worden uitgezet is het zonde dat deze op deze wijze weer verdwijnen. Schubkarpers daarentegen zullen er altijd blijven.
Maar, in mijn ogen is een algemeen meeneemverbod op karper ook gewenst.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
Frank Avezaat schreef: Maar, in mijn ogen is een algemeen meeneemverbod op karper ook gewenst.
+1 en vriendin zegt +2
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Frank Avezaat schreef:diesel,
Maar, in mijn ogen is een algemeen meeneemverbod op karper ook gewenst. Daar zijn we het dan iig over eens . |
groet erik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-9-2010(UTC) Berichten: 52
|
tuurlijk heb ik getekent,er moet toch een begin gemaakt worden om dit te stoppen mooi werk joris en de rest gr ferry
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 71
|
Op het net ruim 900, zaterdag op de beurs ongeveer 2500. Dus de actie gaat Henk dat idee van die foto heb ik gepikt van Jos Holla vond het ook goed gevonden.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 14
|
diesel schreef:
En hiervan de beroepsvissers de schuld geven is erg makkelijk en ondoordacht aangezien er vele redenen kunnen zijn dat "jullie" vis verdwijnt.
Het is ook jouw vis!!!!! Is makkelijk maar het is ook nog zo en niet ondoordacht vind ik. Er zijn wat jij zegt ook meer redenen voor,en zeker onze oostblokkers. Beroepsvissers staan nota bene 20 kg vissen te verkopen op marktplaats,wij maken ons met zn allen oa(ksn) druk om de skp projecten te realiseren en hun helpen het naar de klote. Bij sportvisserij kunnen ze er niks aan doen en de regering heeft geen geld voor een alternatief. Wat nu? Wachten tot wat Henk al zegt de hele zooi weg is en dan gaat er vaak een te laat belletje rinkelen. Begin eerst maar met een alternatief voor de beroepsvissers. Een ophef voor de bescherming van de aalscholver en laten ze die reduceren,dat is ook ernstig nodig voor het witvisbestand in de meeste wateren. Petitie helemaal niet tekenen lijkt en voelt ook zinloos,maar niks doen helpt zeker niet. Ik had hem ook al getekend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Net mijn handtekening gezet |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopla ruim 2000 handtekeningen, door naar de 2500. Teken de COS petitie 'Laat de spiegel voor de sport! petitie24.com/cos_petitie
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Mededelingen
»
C.O.S. petitie: Laat de spiegels voor de sport!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.