50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Pfff, altijd die jonge kinderen de schuld geven! Er zijn ZAT oudere mensen die als een gek zitten te drillen, alsof ze een haai aan de haak hebben, vervolgens met een verroest, oud, te klein en niet nat gemaakt schepnet de vis uit het water tillen, en ze letterlijk op het asfalt gooien.
Dat is mijn mening, ik zeg niet dat kleinere kinderen het niet doen! Hier in het park zit een kneus van± 60 jaar te vissen zonder landingnet dan wel een pan-netje, zodra die een karper haakt dan drilt hij de vis naar de kant en knipt dan de lijn door, haakje zitten laten. Das erger dan kind, kwa verstandelijke vermogen. Onkunde is helaas niet aan leeftijd verbonden in sommige gevallen. Vroeger werd het je geleerd hoe je moest vissen, althans mij is het geleerd en ik heb het mijn kinderen geleerd, maar tegenwoordig krijgen ze een hengel en worden naar het water gestuurd. Ook van uit het oude van dagen huis hier. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 januari 2012 23:59:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ha henk , daar ligt een schone taak voor jou dan om les te gaan geven begin met de oudjes die nemen wel iets aan van een bijna leeftijds genoot |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ericesv schreef:ha henk , daar ligt een schone taak voor jou dan om les te gaan geven begin met de oudjes die nemen wel iets aan van een bijna leeftijds genoot Hahaha Nee Eric die ouwe is door verschillende mensen jong en oud aangesproken daarop, zelfs de dames met hondjes, maar hij gaat gewoon zijn gang. De jeugd daarentegen wil nog wel eens iets aannemen van je. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
Jasperbuth schreef:Pfff, altijd die jonge kinderen de schuld geven! Er zijn ZAT oudere mensen die als een gek zitten te drillen, alsof ze een haai aan de haak hebben, vervolgens met een verroest, oud, te klein en niet nat gemaakt schepnet de vis uit het water tillen, en ze letterlijk op het asfalt gooien.
Dat is mijn mening, ik zeg niet dat kleinere kinderen het niet doen! Ik wil niemand de schuld geven maar ik zie het in mij zo gebeuren en ja oudere doen het ook Kben het dan wel met jou eens en wanner komt de volgende foto????? JVS is aan de beurt of moet ik nog een ronde gaan doen soms????? |
Gr.N.D.M |
|
|
|
|
surfacecarp schreef:Jasperbuth schreef:Pfff, altijd die jonge kinderen de schuld geven! Er zijn ZAT oudere mensen die als een gek zitten te drillen, alsof ze een haai aan de haak hebben, vervolgens met een verroest, oud, te klein en niet nat gemaakt schepnet de vis uit het water tillen, en ze letterlijk op het asfalt gooien.
Dat is mijn mening, ik zeg niet dat kleinere kinderen het niet doen! Ik wil niemand de schuld geven maar ik zie het in mij zo gebeuren en ja oudere doen het ook Kben het dan wel met jou eens en wanner komt de volgende foto????? JVS is aan de beurt of moet ik nog een ronde gaan doen soms????? Correctie; Erwin heeft de beurt, En zoals tegen mij ook eens is gezegd; zodra het discussiëren overgaat in kibbelen doe het dan per PM. En dan zijn we nu klaar met over kleine kinderen praten. of moet er een slot op komen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 januari 2012 16:34:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.