25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
soryy voor de latere reactie (school he) maar monstercarps heeft het goed! nu is het jouw beurt!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Aai ik dacht het te weten, zit ik ernaast je eerste vis, ik dacht je zwaarste. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@henk haarlem haha iedreen kan fouten maken dus! mijn zwaarste was een winterfoto, wel een mooie vis al zeg ik het zelf
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nou waar blijft hij ben nieuwsgierig |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
|
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
ow sorry zag niet dat er 2 pagina's waren ...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Hahaha geen excuses nodig man! Vind het alleen soms leuk dat mensen niet goed kijken Nou waar blijft de volgende! b |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
DannyAlmelo schreef:Hij is al lang geraden... GE-WEL-DIG !! ik bedoel je ,... handtekening aangezien het blanken vaker voor komt dan het vangen ,.. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 20 januari 2012 19:39:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou als de winnaar geen foto kan vinden wil ik er wel een neerzetten hoor, en als de gene die het juiste gewicht raad naar Zwolle toegaat heb ik ook nog een leuk prijsje voor hem . dit is wel eenmalig hoor |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ericesv schreef:nou als de winnaar geen foto kan vinden wil ik er wel een neerzetten hoor, en als de gene die het juiste gewicht raad naar Zwolle toegaat heb ik ook nog een leuk prijsje voor hem . dit is wel eenmalig hoor nou.... plaats hem maar zal ik zeggen! ben wel benieuwd wat het prijsje is |
|
|
|
|
|
wacht even op toestemming van een van de moderatoren als je het goed vindt , wel zo netjes |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
ik zal samir (montercarps) even inlichten! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
sorry ik had het een beetje druk met school etc maar ik zie dat eric al een foto heeft geplaats |
Keep it simple... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.