gisteren was het dan weer zover, we zijn maar weer eens gaan vissen!
aangekomen bij het water bleek het, dat er een witviswedstrijd was en dat we niet voor half 12 mochten beginnen met vissen.
Toen het eenmaal half 12 was hebben we onze hengels ingegooid.
er zaten op de vijver ongeveer 10 karpervissers die er allemaal wel ongeveer 3 kilo voer inflikkerde, wat helemaal niet nodig is op deze vijver!
toen het ongeveer half 3 was kregen we de eerste run helaas schoot deze meteen al op het begin los :(
om half 5 kreeg een andere vriend van mij, die ook mee was vissen een run.
Na ongeveer 5 minuutjes te hebben gedrild haalde hij er een mooie witte steur van 96 cm uit!
b
Om 6 uur hebben we ons een lekker blik knakworstjes opengemaakt en hebben we lekker gegeten.
Om 7 uur ben ik samen met Pascal naar een man tegenover ons gegaan, want hij had net een mooie karper gevangen.
Daar hebben we nog een hele tijd mee zitten praten totdat die ene vriend van mij over het water schreeuwde dat ik een run had, ik er snel naartoe gerend en de hengel overgenomen.
Deze vis was best sterk en trok zich helemaal naar een eilandje in het midden van het water.
Na een hoop gekloot heb ik mijn lijn doorgeknipt want ik voelde er toch al geen vis meer aanzitten.
Dit was natuurlijk best balen, maar niet getreurd, ik wist dat we er nog een zouden vangen!
En zo was het! om half 10 kreeg Pascal een run op zijn linkerhengel! hengel opgepakt en het drillen kon beginnen.
We dachten dat het een best zware vis was, want hij liet zich nog niet zo heel makkelijk drillen.
Toen we hem eenmaal in het schepnet hadden liggen bleek het een kleinere maar wel een hele mooie spiegel te zijn!
Na even te hebben gewogen stopte de wijzer op 17 pond.
Nog even wat foto's gemaakt en toen weer netjes teruggezet.
Helaas verder niets meer gevangen :(
Foto's komen vandaag of morgen
Bewerkt door de gebruiker maandag 30 april 2012 17:26:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven