CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
Even wat rigjes gemaakt.
5 ponder Lid sinds: 21-10-2011(UTC) Berichten: 26
|
Goed punt Henk. Is denk ik een vertrouwenskwestie. Maar ik moet zeggen dat ik sinds ik de Ashima 887 maatje 8 heb gebruikt, de shot on the hook toch vaker laat liggen
Groeten Gj |
Good things come to those who bait.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ GertJan Ter info terug; ik zelf heb grote vertrouwen in deze haak. Fang x verschillende maten,van Nash. Met danwel zonder shotonthehook. ( die ik nooit gebruik ) Mvg. Henk Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ziet er goed uit Henk. Is zeker het proberen waard! Hoe zit het met de scherpte? De Ashima's zijn ondanks dat ze relatief dikdradig zijn net naaldjes!
Persoonlijk zou ik dit type haken trouwens niet met een shot on the hook vissen.
Groeten Gj |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gertjanmos schreef:Ziet er goed uit Henk. Is zeker het proberen waard! Hoe zit het met de scherpte? De Ashima's zijn ondanks dat ze relatief dikdradig zijn net naaldjes!
Persoonlijk zou ik dit type haken trouwens niet met een shot on the hook vissen.
Groeten Gj Over de scherpte ben ik tevreden maar ik heb die ashima's niet, dus kan ze niet vergelijken, sorry. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Geen probleem , ik zal eens een pakje bestellen.. Oh wacht die hebben ze bij Carp Zwolle natuurlijk ook wel! Groeten Gj |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Gertjanmos schreef:Ziet er goed uit Henk. Is zeker het proberen waard! Hoe zit het met de scherpte? De Ashima's zijn ondanks dat ze relatief dikdradig zijn net naaldjes!
Groeten Gj Over de scherpte ben ik tevreden maar ik heb die ashima's niet, dus kan ze niet vergelijken, sorry. Heb zelf ook de nash haken gebruikt afgelopen jaar en moet zeggen zijn inderdaad vlijmscherp. |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hieronder mijn combirig: 1x fox ls maat 7 Korda N trap 15 lb 1x sinker korda met daarom putty van Nash 1x rig ring gestripte deel is 3 cm , stijve deel 13 cm. 1x shot on the hook nurmmer 1 0,3 gram De loodhagel in de boilie is bedoeld om de hair plat op de bodem te houden. Zo weet ik dat de boilie altijd goed ligt. Als ik ga vissen duw ik deze helemaal in de boilie. In combinatie met cf systeem heb je dan voldoende variabelen uitgesloten die je vangstkansen verhoogt. Uploaded with ImageShack.usBewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 13:38:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Karperrazzi Prima rigje b 1 probleem zit met mijn neus tegen het beeldscherm. Foto is erg donker d Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 14:13:43(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Persoonlijk zou ik al het lood van je onderlijn afhalen,(of alleen de putty laten zitten) Door de 2 loodhagels wordt het aas alleen maar moeilijker op te nemen, en maakt je haakaas zwaarder dan je voerboilies. Ik gebruik je ls7 van fox ook en die draait zonder hooghagel al hagel snel mvg
|
|
|
|
|
snowmanfisher schreef:Persoonlijk zou ik al het lood van je onderlijn afhalen,(of alleen de putty laten zitten) Door de 2 loodhagels wordt het aas alleen maar moeilijker op te nemen, en maakt je haakaas zwaarder dan je voerboilies. Ik gebruik je ls7 van fox ook en die draait zonder hooghagel al hagel snel mvg Dat los ik op door met verschillende afmetingen boilies te vissen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
door dat jij met verschillende diameter bollen gaat vissen , los je dat probleem echt niet op hoor. dat probleem los je op door het haakaas nog lichter te maken dan je voer bollen. dat begrijp je toch hopelijk zelf ook ? daar geef ik Dayo helemaal gelijk in. succes b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Thimon, bedankt voor je feedback..pffff...daar moet je toch last van hebben in het dagelijks leven? Groet. Theo Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 00:03:20(UTC)
|
|
|
|
|
Of als snowman vissen hahaha me naam zegt het al
|
|
|
|
|
Karperrazzi schreef:Thimon, bedankt voor je feedback..pffff...daar moet je toch last van hebben in het dagelijks leven?
Groet. Theo Hahahahahahahaha Een nieuwe op het oog Theo. Groet Henk. |
|
|
|
|
Zo zou jij, met nadruk op zou enjij, mijn post kunnen interpreteren. Enfin, kan er alleen niet zoveel mee met zoveel stelligheid..
|
|
|
|
|
Karperrazzi schreef:Zo zou jij, met nadruk op zou enjij, mijn post kunnen interpreteren. Enfin, kan er alleen niet zoveel mee met zoveel stelligheid.. Hahaha dat valt me dan een beetje tegen van je, een simpel ja of nee was toch mogelijk geweest. Maar die diepe zucht van je bracht mij waarschijnlijk op het verkeerde been. Groet Henk. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 15:09:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Hiero mijn meest gebruikte onderlijn ! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 15:26:14(UTC)
|
|
|
|
|
kut ff veranderen momentje!
|
|
|
|
|
astu! pb jellywire 25lb fox ls7 pb line agliner korda silicon tube ofzo mvg Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 15:27:37(UTC)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-11-2011(UTC) Berichten: 98
|
ziet er goed uit dayo ik zou zelf alleen die tube op je haak iets dichter naar de bocht schuiven. dan draait hij nog sneller probeer maar eens
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
Even wat rigjes gemaakt.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.