CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Fijne kerstdagen en een visrijk 2012
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
wauw das nog eens een kerst kaart! ook van mijn kant wens ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig en vangstrijk nieuwjaar toe!!!! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@Tim zo tezien wordt dat een leuke kerst met zulke visite |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
ook van hieruit uiteraard allen de beste wensen en een visrijk 2012 !
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
fijne kerst dagen en een mooi karper rijk 2012 |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
En ook namens mij wens ik iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2012 met hopelijk niet zozeer veel, maar ook hele mooie vis! En dat we weer een lekker jaar kunnen genieten van de mooiste hobby die er bestaat! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Tim_Ellerman schreef:Ook van mijn kant een hele fijne kerst en een prachtig nieuw jaar gewenst!! hehe ik stel voor dat we allen kerst vieren bij Tim thuis! heb ik die afbeelding niet al eens eerder gezien hier op cf? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Allemaal bij Tim afspreken!?!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Ook van mijn kant een hele fijne kerst en een prachtig nieuw jaar gewenst!! Ze mogen van mij volgende keer al zwaaiend op de fotojawsmiley Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mensen, allemaal een fijne feestdagen en een gezond en visrijk 2012 oh ja ook namens mevrouw Kingma ronald kingma heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Jullie zijn allemaal welkom hoor.. Kan er zelf maar 5 aan dus de rest mogen jullie hebben whahahahaha Zo Ronald.. Mevrouw Kingma mag er ook best wezen hoor! Die weet wel raad met wat ballen en een piek denk ik:-" |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat wou ik zeggen... die mevrouw Kingma is ook niet misselijk....
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
[img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6o_DA1A9coYhgW7-NOudnvTi3ONeGHD7ypCTLsM931JLeHMMP[/img]
Fijne feestdagen, en alle een goed visjaar toegewenst! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Ik ben voor Patrick volgende x allemaal zwaaiend op de foto hahaha
Het beste voor 2012 iedereen !!!!!!!!!!!
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Na zulke mooie kerst kaarten wil ik er ook nog een tonen. HoHoHo HaHaHa Bewerkt door de gebruiker maandag 12 december 2011 16:32:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hahaha geweldig Henk, super |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Na zulke mooie kerst kaarten wil ik er ook nog een tonen. HoHoHo HaHaHa Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je eigen privefotos hier plaatst Henk. hahaha Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Patrick Wolters schreef:Henk Haarlem schreef:Na zulke mooie kerst kaarten wil ik er ook nog een tonen. HoHoHo HaHaHa Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je eigen privefotos hier plaatst Henk. hahaha Mvg Patrick Ik hoefde alleen maar die baard te foto shoppen. Voor de rest lig ik er goed bij vind ik, toch. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Mooi hoor Henk! Afgevallen zie ik? Denk alleen niet dat Tim of Erwin zo blij zijn met deze prive-foto! Whahahah just_cuz_1 bliss |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
Nou ja... Henk heeft niets om zich voor te schamen dacht ik zo. hehehehe
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Fijne kerstdagen en een visrijk 2012
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.