CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
@ Erwin , Frank & Louis : I.d.d. echt prachtig zo'n schubbenpatroon. Kan er niet genoeg van krijgen van dit soorten vissen ;-). Bewerkt door de gebruiker zondag 4 december 2011 18:08:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wij ook niet Leen. Ik zou zeggen... Blijf ze vooral plaatsen!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 8
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
vandaag nog ff geworpen en 2 snoekjes gevangen 78cm en 44 cm team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leen schreef:@ Erwin , Frank & Louis : I.d.d. echt prachtig zo'n schubbenpatroon. Kan er niet genoeg van krijgen van dit soorten vissen ;-). vang je zukke vaker dan van zo'n schoonheid Leen , en niet in de lens kijken prachtige foto leen, van jullie beide dan he. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:vandaag nog ff geworpen en 2 snoekjes gevangen 78cm en 44 cm En gefotografeerd met behulp van nieuwe statief Raymond ? |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik ook nog ff gesnoekt. 1tje. Hij was net iets langer als mn plugeje. Cm of 20.
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Quote:vandaag nog ff geworpen en 2 snoekjes gevangen 78cm en 44 cm En gefotografeerd met behulp van nieuwe statief Raymond ? ja, ik vroeg aan een voorbijganger of ik er helemaal op sta en hij zij ja maar blijkbaar staat de staart er niet op:-" |
|
|
|
|
|
@ nootdorp Voor dat soort mens sta je er ook op, maar voortaan op je zelf vertrouwen, ga een paar keer oefenen met camera zet hem goed neer met behulp van een karperstoel ( die moet jou voorstellen ) en meet de afstand af met schoen voor schoen voor schoen hiel teen hiel teen en tel hoeveel ruimte ( stapjes ) er tussen staat. volgende keer doe je het zelfde en heb je niemand meer nodig om een goede foto te maken. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@leen Proficiat man @denotte Goed beeld materiaal man Bewerkt door de gebruiker zondag 4 december 2011 19:06:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:@ nootdorp Voor dat soort mens sta je er ook op, maar voortaan op je zelf vertrouwen, ga een paar keer oefenen met camera zet hem goed neer met behulp van een karperstoel ( die moet jou voorstellen ) en meet de afstand af met schoen voor schoen voor schoen hiel teen hiel teen en tel hoeveel ruimte ( stapjes ) er tussen staat. volgende keer doe je het zelfde en heb je niemand meer nodig om een goede foto te maken. bij karpers weet ik helemaal hoever in van de camera moet staan omdat ik 80% van me foto's zelfmaak, maar dit is pas de 2e keer dat ik zelf van een snoek er een maak |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 28
|
Bij mij is de kop er al af Eerste foto 24 pond Tweede foto 14 pond Bewerkt door de gebruiker zondag 4 december 2011 20:37:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Jeffrey Boven heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Allen gefeliciteerd met deze decembervangsten |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jeffrey Boven schreef:Bij mij is de kop er al af Eerste foto 24 pond Tweede foto 14 pond Je houdt de vis heel apart vast aan de achterkant of zie ik dat nu verkeerd? leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:vandaag nog ff geworpen en 2 snoekjes gevangen 78cm en 44 cm Die onderste kijkt niet erg gelukkig. Zal komen omdat tie zo hangt nadat tie zo uit het water getild is. Maar de karpers gaan waarschijnlijk keurig netjes op de onthaakmat (wat een bofkonten).
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Patrick Wolters schreef:carpfigter schreef:yupla net terug thuis van het vissen en ik heb mijn sinterklaas gekregen hoor en ben er wel blij mee voor de maand december , 23.8kg spiegel grtzz Vang jij uberhaubt wel eens kleinere vissen carpfighter? Proficiat met wederom een dikke bak(vissen) Mvg patrick ,ja hoor soms zit er ook es een kleinere bij en die zijn al even welgekomen , hier dan maar een foto grtzzz carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
@carpfighter gvd wat een bak jonge
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Das geen dikke vis, das gewoon een dik varken> Machtig mooie bak hoor |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.