40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
foto van vanmorgen -14 en mist,brrr wat was het koud |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
hier een paar sfeerplaatjes van mijn kant. thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
@JVS, bikkel!! Mooie plaat!!
|
|
|
|
|
uitgevist Johan,het water ligt dicht nu,a,s zondag wak maken,en dan maar een makreel aan de onderlijn |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
@jvs Super gaaf hoor zo met deze temperatuur de deur uit b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
@ Carpfigter, Wat een mooie foto's!! |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
deze visser gaat wel heel ver in de belevenis van zijn hobby, kuijsje2012 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zeg dat wel "riool" vissen nieuw "diepte" punt d Bewerkt door de gebruiker zondag 20 januari 2013 17:17:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
vandaag ook wezen vissen,het ijs was al sterk genoeg,maar kraakte wel gruwelijk,dus toch maar nog even wachten met ijsvissen. toen naar een riviertje gereden,geen beet gehad maar wel een ijsvogel op de foto kunnen zetten,na veel geduld en 10 min plat op mijn buik in de sneeuw te hebben gelegen roerloos,kwam ze eindelijk zo dichtbij dat het lukte. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
hier mijn plaat in de zomer gemaakt, ergens aan het spaarne haha Bewerkt door de gebruiker zondag 20 januari 2013 20:53:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carp1996 schreef:hier mijn plaat in de zomer gemaakt, ergens aan het spaarne haha Ik weet waar dat is. Die rechterboom, idealen plek om onder tezitten, hengel naar links en een hengel naar rechts. Als je in bezit bent van boot natuurlijk. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jurgen; Prachtig plaatje, super. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
@henk haarlem Van bomen weet ik niks, er ligt wel gras . En mij vader heeft zijn boot er liggen dus ik mag er ook vissen, soms komt de jachthaven eigenaar foto's maken van de vangsten Maarja vangsten verschillen enorm van kleine polderschubs tot dikke ronde spiegels, had er laatst ook een schub van 28 Pond wat nu mijn PR is mooie stek dus
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Deze vond ik wel geschikt. Met de telefoon genomen tijdens een koude winterochtend afgelopen december. |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
mooie foto's mannen b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Toffe foto's allemaal! Hier een onstuimige dag ergens in november: |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Mooie foto,s,zo zie je maar hoe mooi karpervissen kan zijn.
|
|
|
|
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.