25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Van doorbikkelen is nog geen sprake van met dit weer.... |
The Baits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Jeroen Luppe schreef:Van doorbikkelen is nog geen sprake van met dit weer.... De winterstop wordt steeds korter volgens mij |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
lekker genieten mannen van deze heerlijke nazomer.....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Als het straks echt koud begint te worden, ga ik niet meer nachtvissen. Wel heb ik watertje waar zomers zo veel wier ligt dat je er nauwelijks kunt vissen, maar dat sterft langzamerhand af en dus ideaal om te vissen. (vissen) |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Morgen weer. Is te gek. 6 november en je zou bijna je korte broek meenemen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Ik ga door in het winter \0/ Heerlijk vissen zonder vistoeristen just_cuz_1 |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Stoppen?? Hoezo?? Is er een specifiek vis seizoen dan? Voor mij niet hoor gewoon doorvissen zolang het water vloeibaar is. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Hennie Bodde schreef:gewoon doorvissen zolang het water vloeibaar is. is water niet altijd vloeibaar? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Nee. Als water bevriest is het toch ijs en dus niet vloeibaar? |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Dan wordt het een vaste stof |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Dan wordt het een vaste stof Jullie zijn weer scherp
|
|
|
|
|
ja maar water is geen ijs he maakte maar een grapje he |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Nee maar als het onder 0 is, is water wel ijs |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Ijs is de vaste aggregatietoestand van water, dus nog steeds water. De moleculaire structuur verandert niet. (Nooit gedacht dat ik nog eens iets aan dat vak zou hebben. De kennis is 36 jaar ergens opgeslagen geweest en nu ineens heb ik er iets aan.... lekker belangrijk.128fs31818 )
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Ijs is de vaste aggregatietoestand van water, dus nog steeds water. De moleculaire structuur verandert niet. (Nooit gedacht dat ik nog eens iets aan dat vak zou hebben. De kennis is 36 jaar ergens opgeslagen geweest en nu ineens heb ik er iets aan.... lekker belangrijk.128fs31818 ) weet ik ook wel dat H2O H2O blijft, maakte maar een grapje hoor |
|
|
|
|
Je dacht toch hopelijk niet dat ik het serieus meende?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
He ruud, jij zit toch nog steeds op school en die leerstof waar je het over hebt dat is toch al langer dan 36 jaar geleden :-" Bewerkt door de gebruiker zondag 6 november 2011 23:59:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Je dacht toch hopelijk niet dat ik het serieus meende? waarom niet? je hebt gelijk maar het lijkt alsof niemand echt doorheeft dat ik het ironisch bedoelde |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik ga door tot eind december. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
Eric, niet in die termen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.