CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
chiele schreef:Erwin, is die vis nu nog steeds niet geraden??? Zeker niet, maar ik zal jullie vertellen dat de vis veel lichter is dan dat hij lijkt op de foto. Deze vis woog 'slechts' 23,4 pond!!! Kun je zien wat een close up en de juiste houding kan doen met de vis Wel leuk voor dit spelletje... Karpermars zat er dus het dichts bij! It's your turn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Erwin, ik zie dat je een trui heb van carpfeeling, kan je die bestellen ? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Jasper. Nog niet. We hebben wel een speciale kledinglijn ontworpen die je binnenkort kunt kopen. Hierover binnenkort meer
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
Heee leuk.....ik zet er morgen even 1 tje op...nu keihard aan het werk haha en vanavond een nachtje vissen dus nog effies geduld.....
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ok erwin, ik zal het in de gaten houden |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Erwin schreef:He Jasper. Nog niet. We hebben wel een speciale kledinglijn ontworpen die je binnenkort kunt kopen. Hierover binnenkort meer das nu een reden waarom carpfeeling een 'Like' button nodig heeft!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Op het forum een like button? Misschien wel een leuk idee Chiele.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
heb het een half jaar geleden ook al een aangekaart, vind het idd ook een goed idee! zou wel handig zijn zo'n like button |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Hebben jullie het over een Facebook like- of een forum like button?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ken het verschil niet hoor maar ik bedoel meer in de aard van een facebook like button |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
idd jorden had het ook al eens voorgesteld ik bedoel zodat je de posts als 'leuk' kan aanvinken |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Ik ga eens even kijken of dat ons gaat lukken. Komt bij het lijstje op Maar het is duidelijk dat jullie wel zitten te wachten op een gave CF trui of t-shirt :-"
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
|
Keep it simple... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.