5 ponder Lid sinds: 5-2-2012(UTC) Berichten: 20
|
Jelle klein falckenborg schreef:Geboekt van 24 tot 27 maart op stek 7! Hoi Jelle , Ik vroeg mj al af wie stek 7 had geboekt , we gaan elkaar zien in de lobby van Eric op 24 Maart. Groet, Lorenzo |
Life is like a box of boilies you never know what you're gonna catch!!!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2012(UTC) Berichten: 23
|
Hey Lorenzo Nog 5 weken en we zitten aan de waterkant van Grosley, hopen dat we een mooi visje op de mat kunnen krijgen we hebben er enorm veel zin in, heerlijk om weer terug te gaan het begint een beetje ons tweede thuis te worden Grtz Moon
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:hoho en mij ook hehe
Hey Lodewijk Ja jou zien we ook enne krijgen we dan s,morgens een engels ontbijtje op de tsek van je hahaha Hoop dat je het naar je zin gaat krijgen daar, is toch altijd weer spannend een nieuwe job sucses b Gr b z Moon
|
|
|
|
|
Hoi Moon Het is al bijna zo ver en heb er zeker zin in en kan niet wachten. En zeker weer leuk om Eric te zien , en het is zeker ons 2e huis. En je weet het maar nooit met de vangsten , maar ik geloof er in en met hard werken komt de vis wel op de mat b . Groetjes, Lorenzo |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
kijk uit,pluk alle karpers onder je hengeltoppen vandaan d d d Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 februari 2012 19:26:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
Hoi Julien Ik zie dat jullie er ook zijn als wij er zitten die week gezellig hopen dat we allemaal een mooie vis op de mat zullen krijgen ennne je mag wel onder m,n hengeltoppen vissen hoor ik gun iedereen een mooie vis is alleen wel een eind weg die toppen d (stek 10) Ben je al vaker op Grosley geweest ??? Grtz Moon
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
@lodewijk lees ik het nou goed dat jij daar gaat werken? dat komt goed uit met mijn frans/ engels Haha
|
|
|
|
|
Hoi Jelle Zie dat je onze buurman bent in Grosley word gezellig. Grtz Moon
|
|
|
|
|
Hoi Julien , Ik zit op het puntje van het landtong dus vis ik onder jou toppen b |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jelle klein falckenborg schreef:@lodewijk lees ik het nou goed dat jij daar gaat werken? dat komt goed uit met mijn frans/ engels Haha indd. de service van grosley haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Moon schreef:Hoi Julien Ik zie dat jullie er ook zijn als wij er zitten die week gezellig hopen dat we allemaal een mooie vis op de mat zullen krijgen ennne je mag wel onder m,n hengeltoppen vissen hoor ik gun iedereen een mooie vis is alleen wel een eind weg die toppen d (stek 10) Ben je al vaker op Grosley geweest ??? Grtz Moon dit word mijn derde x, maar we boeken voor september nog eens. ik kom de 24ste naar stek 10 en stek 19 toe om me ff netjes voor te stellen . |
|
|
|
|
Hey Julien Gezellig leuk dat we elkaar aan de waterkant zien, het is en blijft een leuk water wij gaan ook steeds weer terug we hopen dat het een goede week word en dat iedereen mooie vis op de mat zal krijgen, grtz Moon
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hey Monique
Jij en je man kennen het water als geen ander als ik op jullie site kijk
Al eens naar bluewaterlakes geweest??
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
moon mag ik vragen hoe die site van jullie heet |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hoi Julien
We zijn de site begonnen puur voor de hobby en vinden het nog steeds leuk om te doen, hoop dat je veel leesplezier zult hebben er zijn vele vissers naar Grosley geweest en hebben hun verhalen opgestuurt.
Grtz Monique
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Hoe zit het daar met de weegzak? Zie verschillende foto's waar ze geen pvc weegzak gebruiken maar ook met een "net" onder in. Ik zelf gebruik deze: KLIKIs dat toegestaan?
|
|
|
|
|
Hoi Jelle
wij gebruiken ook zo,n weegzak op Grosley, is vooral fijn als je een steur uit het water moet halen.
Mvg Moon
|
|
|
|
|
Hoi Ron Ja we zijn er wel heel vaak geweest we gaan nu voor de tiende keer het blijft een uitdaging, Nee dat water kennen we niet maar een uitdaging is altijd leuk we willen wat andere wateren gaan bevissen dit jaar. Grtz Monique
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.