Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-8-2012(UTC) Berichten: 3
|
vorige week maandag een nachtje gedaan.. 2 schubs van 27.4 en 28.2..
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-7-2013(UTC) Berichten: 9
|
Vraag me toch af waar worden de meeste gevangen? in de buurt van westmaas of maasdam of in de buurt van recreatieoord? En waar wordt veelal mee gevist? particels, boilies? Bewerkt door de gebruiker maandag 1 juli 2013 20:26:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Jasperbuth schreef:Idd even voorstellen. Binnenmaas is veel moeite doen voor weinig vis. Zoals je miss al had meegekregen als je het topic rond hebt gespit. Het loopt nog niet echt ivm de watertemparatuur.
Gr Kijk het is fijn dat er meerder mensen zo over denken. Het is vaak erg veel werk om een compleet water als de binnenmaas te leren kennen. Dan nog is een vangst zeker niet gegarandeerd meerder dagen zelfs. Maar dat is vissen.
|
|
|
|
|
Mtbvincent schreef:Jasperbuth schreef:Idd even voorstellen. Binnenmaas is veel moeite doen voor weinig vis. Zoals je miss al had meegekregen als je het topic rond hebt gespit. Het loopt nog niet echt ivm de watertemparatuur.
Gr Kijk het is fijn dat er meerder mensen zo over denken. Het is vaak erg veel werk om een compleet water als de binnenmaas te leren kennen. Dan nog is een vangst zeker niet gegarandeerd meerder dagen zelfs. Maar dat is vissen. Er is toch niks verplicht hier, het is en blijft een forum. Daarom heb ik ook het topic door gelezen zoals ik al eerder had gemeld, en daarom is het ook nuttig om informatie op te vragen ja tog? Maar voordat deze discussie uitbarst in iets onzinning graag weer ontopic! Binnekort maar even een nacht (en/of meerder) proberen op de binnenmaas, dmv dieptemeter en voorvoeren hoop ik een eind te komen. Weet iemand of er ter hoogte van het recreatiepark ''de Binnenmaas'' gevist mag worden bij het restaurant en boot verhuur? Alvast bedankt !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan gaan we binnenkort toch maar even een nachtje proberen bij het recreatieoord!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik geef je 1tip probeer het daar maar niet want je krijgt gezeik met de eigenaar en als je niet luistert dan belt die de politie ook nog eens |
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
|
Ook niet vanaf de boot ter hoogte van het recreatieoord?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Rickjog,
probeer respect te hebben voor regels nu mag je nog overdag vissen op het recreatie oord, als jij probeerd deze regels te omzeilen verpest je het wellicht voor andere. dit is al te veel gebeurd in onze visserij. dus als je de tip krijgt het niet te doen , DOE HET DAN OOK NIET. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
ericesv schreef:Rickjog,
probeer respect te hebben voor regels nu mag je nog overdag vissen op het recreatie oord, als jij probeerd deze regels te omzeilen verpest je het wellicht voor andere. dit is al te veel gebeurd in onze visserij. dus als je de tip krijgt het niet te doen , DOE HET DAN OOK NIET. b
|
|
|
|
|
Mtbvincent schreef:ericesv schreef:Rickjog,
probeer respect te hebben voor regels nu mag je nog overdag vissen op het recreatie oord, als jij probeerd deze regels te omzeilen verpest je het wellicht voor andere. dit is al te veel gebeurd in onze visserij. dus als je de tip krijgt het niet te doen , DOE HET DAN OOK NIET. b |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-7-2013(UTC) Berichten: 14
|
Waarom voorstellen , niemand hoeft te weeten wie ik ben, dat is de vrijheid van het internet / privacy en de mensen die echt het hele jaar door knallen weeten wel wie ik ben |
Karpers 2012 nul Karpers 2013 nul
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-8-2012(UTC) Berichten: 29
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb nog nooit een duikboot gezien ? Was dat niet ooit een 1 april grap van de Maasdam kant ?
Overigens vallen bij mij de vangsten dit jaar weer flink tegen, of beter gezegd het blanken...
|
|
|
|
|
Foosco schreef:Ik heb nog nooit een duikboot gezien ? Was dat niet ooit een 1 april grap van de Maasdam kant ?
Overigens vallen bij mij de vangsten dit jaar weer flink tegen, of beter gezegd het blanken... jaajaa haha snap hem op die manier ik vang ook helemaal niets Bewerkt door de gebruiker zaterdag 20 juli 2013 00:00:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-8-2012(UTC) Berichten: 29
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
En hoeveel voeren er wel niet?!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
beste binnenmaasduikboot,
als je niet het fatsoen hebt je voor te stellen wil je het dan wel respecteren dat we hier een gezellig forum willen houden en andere mensen ook respecteren als zei een mening hebben . Noem mensen geen snotjong daar krijg je alleen ongezelligheid en reactie van. wij weten ook niet hoe oud jij bent dus .... |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
Kunnen allemaal wel zitten zeiken over voorstellen, daar gaat dit topic niet over. Het gaat om mensen die op de binnemaas vissen en informatie met elkaar willen delen dus.... Ontopic! Dit is wat ik er van vind.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Even een aantal off-topic reacties weg gehaald.. Laten we het wel netjes houden!
|
|
|
|
|
Ik begin ook niet met dat kinderachtige gezeur. En ik zit al zolang als dit topic erop en jullie reageere alleen de laatste tijd met vragen over vangsten. Enzo maar als jullie zovaak op de binnenmaas hadden gevist had je die informatie ook wel gehad ! Ik gun iedereen vis als het maar geen stekkepezer is |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.