15 ponder Lid sinds: 16-7-2011(UTC) Berichten: 148
|
Hoe zet je in godsnaam een foto op t forum?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
bijlage rechtsonder bij berichtbewerken enzo
|
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
Hierbij de foto's. rfrdaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
prachtige vissen en hele mooie foto's Daniel...vissen zien er nog goed uit en zo te zien heb je de meeste gewoon overdag weten te vangen ook...das helemaal top......
|
|
|
|
|
Klopt Marcel. Ik heb er 2 's nachts gevangen, en ving de rest op zaterdagmiddag. Op dat moment was het bewolkt en stond de wind vol op onze kant! Hierdoor kreeg ik 6 runs overdag, waar ik er 5 van wist te verzilveren.
Vanaf zaterdagnacht ging de wind draaien, en was de vis niet meer aan het azen...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik kan ze niet openen daniel, maar dat zal aan mij liggen Ik en wouter gaan vrijdag en zaterdag weer knallen! Verder nog een vraagje: vist 1 van jullie op meerval? en heeft dit ook al tot een suc6 geleid? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@Daniel mooie vissen man |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Ja mooie vissen hoor Daniel. Gelijk 2 dertigers op het begin van het jaar. Gister even de boot uit het water gehaald. Ga vandaag de onderkant schoonmaken en we kijken vene naar een klein lekje. Dan is de boot weer helemaal in orde! |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Die spiegel van 28,2 zulke zien we hopelijk ook bij ons over een aantal jaartjes. Er zit in de grote rivieren in Nederland al meer meerval dan we denken. Maar ik ga er voorlopig nog niet gericht op vissen hier. Ik wil wel een keer naar de Ebro gaan, ik twijfel alleen nog een beetje welke periode. Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 april 2012 12:56:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2012(UTC) Berichten: 71
|
Hoe heter hoe beter .... als je voor de meerval gaat in ieder geval
|
|
|
|
|
boot opgelapt morgen weer het water in carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
Geen halve maatregelen met zo'n trailer !!
|
|
|
|
|
ga het risico niet nemen dat de trailer de licht is whaha morgen weer der in en gelijk 2 nachten |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
Ik zou morgennacht ook gaan , maar me maatje die mee zou gaan belde af en met de vangst meldingen de laatste tijd denk ik dat ik ook nog ff in me eigen bedje blijf slapen ... Gaan jullie bij je voerstek liggen?? misschien dat ik wel ff langs vaar biertje drinken
|
|
|
|
|
ik ben vanavond ook present......om te vissen dan he haha
|
|
|
|
|
Wy gaan ook 2 nachten op jacht. Ik hoop dat wij nu ook eens een beer gaan vangen, tis wel koud |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Ik ga vanavond op mn trouwe plekkie een poging wagen en morgenochtend vroeg weer naar huis...zou wel weer eens een wit dak kunnen worden...zeker fripsies ja...1 voordeel Sam..het bier wordt niet lauw haha....heb weer netjes wat bollen gegooid van de week dus afwachten maar weer he.....Succes jullie in ieder geval....
|
|
|
|
|
het was weer raak vannacht...3 mooie aanbeten en evenzoveel dikke winde's.....hopelijk hebben de mannen op de partyboot meer geluk gehad in deze heldere maannacht....
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 15
|
Leuk topic om te volgen mannen!! Ik heb deze week ook een boot gekocht met een ligplaats aan de Binnenmaas. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen. Succes met de vangsten iig en ik blijf dit topic volgen!! Gr. Vincent |
Gelukkig zijn en genieten van het leven...!! |
|
|
|
|
nou vanacht een dikkeblank vanacht hopelijk meer suces zo niet gaan we zondag op maandag nog een nacht |
vorig jaar 83
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.